توزیع بسته‌های فرهنگی ـ هنری پویش «روضه‌های خانگی» از امشب
کد خبر: 3917770
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

توزیع بسته‌های فرهنگی ـ هنری پویش «روضه‌های خانگی» از امشب

پخش محتوای پویش روضه‌های خانگی از امشب، رأس ساعت 22:30 مصادف با اولین شب ماه محرم 1442 آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، پخش محتوای پویش روضه‌های خانگی شامل قرار عاشقی (لبیک یا حسین)، تلاوت قرآن با صدای قاریان ممتاز و بین‌المللی و تدبر در آیات، سخنرانی(بیان فضیلت‌های شخصیت‌های والای کربلا)، پاسخ به شبهات، مقتل‌خوانی، روضه و مداحی، عکس‌نوشته، بیان احکام و... از امشب، پنجشنبه، 30 مردادماه، آغاز می‌شود.

بسته محتوایی پویش روضه‌های خانگی رأس ساعت 22:30 از طریق سایت isqa.ir و نشانی‌های @iqnanews و @isqa.ir در شبکه اینستاگرام بارگذاری می‌شود.

این پویش با اولویت زحمت‌کشان کادر درمان کشور و زوج‌های دانشجویی که اولین محرم زندگی مشترک خود را می‌گذرانند، پرچمی مزین به نام اباعبدالله الحسین(ع) را ارسال می‌کند. 

علاقه‌مندان با ارسال پیامک «لبیک یا حسین» به سرشماره ۱۰۰۰۰۰۱۱۴ می‌توانند مشارکت خود را در این پویش اعلام کنند.

همچنین فراخوان دریافت آثار پویش «روضه‌های خانگی» به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های پادکست، ویدئو، نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تایپوگرافی و عکاسی به دبیرخانه پویش به نشانی  rozeh.isqa.ir ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۴۰۲۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

این پویش از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی راه‌اندازی شده و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۲۶ مهرماه سال جاری اعلام شده است.

توزیع بسته‌های فرهنگی ـ هنری پویش «روضه‌های خانگی» از امشب

انتهای پیام
captcha