عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها حرام است
کد خبر: 3920129
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها حرام است

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان تأکید کرد که اصطلاح «عادی‌سازی روابط» تعبیر جدیدی درباره رژیم صهیونیستی است که از رهگذر آن می‌خواهند عرب‌ها غصب و اشغال سرزمین فلسطین و کوچاندن ساکنان آن را به فراموشی بسپارند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، احمد ریسونی در گفت‌وگو با مجله الشروق الجزایر تأکید کرد: آن شخصی که عادی‌سازی روابط (با دشمن صهیونیستی) را توجیه می‌کند، در حقیقت خواست و اراده ولی امر و ولی نعمت خود را پیاده می‌کند.

وی افزود: عادی‌سازی روابط با اشغالگران صهیونیست طبق شریعت اسلامی حرام است و هدف از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خارج کردن این رژیم از وضعیت ناگواری است که به سبب مخالفت قاطع ملت‌های منطقه در آن به سر می‌برد.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان تصریح کرد که عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، در حقیقت خدمت به این رژیم و ریسمان نجات برای آن است و موجب تداوم اشغالگری این رژیم خواهد شد و پاداشی به آن در قبال جنایات علیه ملت فلسطین است و موجب تشویق این رژیم به تشدید جنایات خود خواهد شد.

احمد ریسونی همچنین اظهار کرد: عادی‌سازی روابط راه را برای سیطره رژیم اشغالگر صهونیستی بر منطقه هموار خواهد کرد.

ریسونی تصریح کرد که نه تنها شریعت اسلام، بلکه تمامی ارزش‌های اخلاقی و انسانی مخالف شدید هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد تحریم عادی‌سازی روابط در حقیقت همان تحریم ظلم، غصب و اشغالگری و دیگر جنایات مشابهی است که صهیونیست‌ها از 80 سال پیش مرتکب می‌شوند و این جدای از بحث شریعت، یک موضع سیاسی شفاف و عادلانه نیز هست، برای همین می‌بینیم که برخی یهودیان سکولار نیز مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام
captcha