برگزاری آزمون بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در مهرماه
کد خبر: 3921286
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

برگزاری آزمون بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در مهرماه

آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن ‌و عترت وزارت بهداشت در مهرماه برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در مهر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)، آزمون مرحله دانشگاهی بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن‌وعترت دانشگاهی وزارت بهداشت روز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

بر این اساس، بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته‌های احکام، سبک زندگی قرآنی،‌ آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با سیره معصومین(ع)،‌ آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با احادیث، آشنایی با پرسمان معارفی و حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت حضوری یا مجازی بودن برگزاری آزمون را بر عهده دانشگاه قرار داده است. لذا دانشگاه‌ها می‌توانند آزمون‌ها را در صورت فراهم بودن شرایط و بستر مربوطه در فضای مجازی برگزار کنند.

مطابق آیین‌نامه ابلاغی در هر رشته، حد نصاب لازم جهت راهیابی به مرحله کشوری، کسب حداقل ۸۰ درصد نمره خواهد بود. سهمیه هر دانشگاه در هر رشته جهت معرفی به مرحله کشوری در گروه کارکنان و دانشجویان به ازای هر ۴۰ نفر ثبت‌نام‌کننده در آزمون یک نفر و در بخش اساتید نیز به ازای هر ۵ نفر ثبت‌نام کننده در آزمون یک نفر مشروط به کسب حدنصاب مربوطه خواهد بود.

همچنین برای حضور در این آزمون تا انتهای شهریورماه جاری فرصت در نظر گرفته شده است تا متقاضیان با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی quran.behdasht.gov.ir، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

انتهای پیام
captcha