مخالفت اتحادیه اماراتی با افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی
کد خبر: 3921484
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

مخالفت اتحادیه اماراتی با افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی

اتحادیه اماراتی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل، مخالفت خود را با افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی، پایتخت امارات، اعلام کرد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، اتحادیه مقاومت با عادی سازی روابط با اسرائیل در بیانیه‌ای که در وبگاه خود منتشر کرد، نوشت: این اتحادیه تأسف شدید خود را نسبت به تصمیم مقامات امارات برای افتتاح سفارت اسرائیل در قلب کشور طی ماه‌های آینده ابراز می‌دارد.
 
این بیانیه افزود: این اقدام خنجری بر پشت ملت فلسطین است که از تجاوزات بی وقفه ارتش اسرائیل طی ماه‌های اخیر رنج می‌برد.
 
این اتحادیه به نقل از منابع رسانه‌ای که نام آنها را ذکر نکرده است، اعلام کرد که امارات و اسرائیل درحال گفت‌وگو درباره افتتاح سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های مشترک در چارچوب آغاز عادی سازی کامل روابط میان دو طرف هستند.
 
اتحادیه مقاومت با عادی سازی روابط با اسرائیل در بیانیه خود خواستار مشارکت در نشست مجازی با عنوان «مقاومت ملی با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی» شده است. این نشست مجازی دوشنبه شب از طریق حساب‌های اتحادیه در شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
این اتحادیه در 22 آگوست گذشته(اول شهریورماه) و به دنبال اعلام رئیس جمهور آمریکا درباره توافق امارات و اسرائیل برای عادی سازی روابط، این رخداد را محکوم کرده بود.
 
 
انتهای پیام
captcha