بیانیه اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن
کد خبر: 3921589
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

بیانیه اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول اعظم(ص) بیانیه‌‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز اگرچه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیام آور وحی الهی، حضرت ختمی مرتبت(ص) قلب هر مسلمان و بلکه هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اما از سویی، مهر تأییدی دیگر است بر حقانیت اسلام، پیامبر اکرم‌ حضرت محمد مصطفی(ص) و معجزه جاویدان ایشان، قرآن کریم.

اهانت‌های سال‌های اخیر به ساحت نورانی قرآن کریم، درامتداد همان رفتار کفار قریش در صدر اسلام است که برای جلوگیری از رسیدن پیام حق قرآن، مردم را از شنیدن آیات قرآن کریم منع می‌کردند و پیامبر اکرم(ص) را گاه ساحر و گاه مجنون می‌نامیدند.

صد البته تاریخ انبیاء الهی نشان داده است کافران و دشمنان ارزش‌های الهی، هرگز از چنین رفتارهایی طرفی نبسته‌اند، بلکه رفتار ایشان مهر تأییدی شده است برحقانیت ادیان الهی «يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ».

اما پیام این توطئه دشمنان اسلام و قرآن به امت اسلامی که از سر استیصال و واماندگی و با هدف تقدس‌زدایی از ساحت مقدسات اسلامی انجام می‌پذیرد،  توجه بیش از پیش به قرآن کریم و دستورات صریح آن در مبارزه با طواغیت و شیاطین عالم با وحدت بر حول قرآن کریم و سیره نبوی در این مسیر است.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ضمن محکومیت شدید چنین اهانت‌هایی به ساحت نورانی قرآن کریم و پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص)، توجه دولتمردان عزیز را در تمام سطوح،  به ضرورت لبیک به فریادجاودانه امیرمؤمنان(ع) درتوجه به قرآن کریم جلب می‌کندد که فرمود: «الله الله فی القرآن، لایسبقکم بالعمل به غیرکم» و نیز ندای جاویدان رسول اکرم (ص) که فرمود «اذا التبست علیکم الفتن کقطع الیل المظلم، فعلیکم بالقرآن».

امیدآنکه از این رهگذر هرروز، بیش ازپیش شاهد نفوذ و رسوخ ارزش‌های اسلامی در مهد تمدن‌های پرطمطراق غرب باشیم‌؛ همچنانکه این امر را همگان در دهه‌های اخیر شاهد بوده‌اند.

«وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى»

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن وعترت

۱۷ شهریورماه ۱۳۹۹»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha