بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ کاملاً مردود و عوام‌فریبانه است
کد خبر: 3921645
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
پیام رهبر معظم انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)؛

بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ کاملاً مردود و عوام‌فریبانه است

حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای در پیامی ضمن محکوم‌کردن اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم تصریح کردند: بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.

پیام رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت. بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است. سیاست‌های عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولتهای استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یک‌بار بُروز می‌یابد. این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند، نیز به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملّت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند. ملّت‌های مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

والله غالب علی امره

سیّدعلی خامنه‌ای
۹۹/۶/۱۸

 

انتهای پیام
captcha