دلیل تغییر زمان برپایی مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد
کد خبر: 3922958
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

دلیل تغییر زمان برپایی مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد اعلام شد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه تمامی فرآیند مجمع عمومی اتحادیه انجام شده بود، اظهار کرد: به دلیل آنچه که تنظیم شیوه‌نامه واحد کشوری اعلام شده است، تشکیل مجمع استان یزد به زمان دیگری موکول شد.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره دلیل عدم برگزاری مجمع عمومی این اتحادیه طبق ضوابط و قانون به تاریخ 21 شهریور گفت: طبق ماده 23 تبصره سوم اساسنامه، از اتحادیه کشوری و دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی، درخواست اعزام نماینده برای نظارت بر مجمع عمومی اتحادیه داشتیم، اما در نهایت دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، درخواست موکول شدن مجمع به زمان دیگری شد.

وی اظهار کرد: مقرر شد تا براساس تهیه شیوه‌نامه‌ای واحد، مجمع عمومی 32 استان به صورت همزمان و در یک روز همراه با انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه‌های استانی برگزار شود که البته طرح این موضوع، جای سؤال دارد.

شایق در پاسخ به این سؤال که دوره هیئت مدیره فعلی اتحادیه یزد چه زمانی به پایان می‌رسد؟ بیان کرد: پایان شهریورماه، زمان اتمام فعالیت هیئت مدیره است، اما در اساسنامه آمده است که در شرایط خاص، امکان فعالیت هیئت مدیره و بازرسی با وجود اتمام دوره آن تا مدتی کوتاه بلامانع است.

انتهای پیام
captcha