راهپیمایی اعتراضی علیه سازش ننگین با اسرائیل در واشنگتن
کد خبر: 3923033
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

راهپیمایی اعتراضی علیه سازش ننگین با اسرائیل در واشنگتن

بیش از ۵۰ نهاد مردمی مخالف اشغالگری رژیم صهیونیستی در فراخوانی برپایی راهپیمایی اعتراضی علیه توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی و این رژیم در مقابل کاخ سفید را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، بیش از ۵۰ سازمان و جمعیت عربی ـ اسلامی آمریکا با برپایی راهپیمایی اعتراضی مخالفت خود را با توافق سازش امارات و بحرین با رژیم اسرائیل، اعلام  می‌کنند.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شامگاه دوشنبه، 24 شهریور در فراخوانی خواستار برگزاری تجمع امروز، 25 شهریور در مقابل کاخ سفید شد تا مخالفت خود را با وساطت آمریکا در پیمان عادی‌سازی بین امارات متحده عربی و اسرائیل اعلام کنند.

تنظیم‌کنندگان این راهپیمایی، عدم توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را که همچنان به اشغالگری مناطق بیشتری از فلسطین، نژادپرستی و محاصره ملت فلسطین ادامه می‌دهد، 

به دنبال توافق امارات متحده عربی، بحرین و رژیم صهیونیستی برای آنچه که عادی‌سازی روابط نامید، قرار است امروز، سه‌شنبه وزیران خارجه بحرین و امارات و همتای صهیونیستی آنها با حضور در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که این روزها به دنبال فرصتی برای بهره‌برداری تبلیغات انتخاباتی است، این توافق را امضا کنند.

انتهای پیام
captcha