برگزاری آزمون تربیت مربی قرآن در ملایر
کد خبر: 3923788
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

برگزاری آزمون تربیت مربی قرآن در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دو آزمون تربیت مربی قرآنی در ملایر خبر داد و گفت: این آزمون یکی از دروس دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن بود که با حضور ۴۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

برگزاری دو آزمون تربیت مربی قرآن در ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: 24 شهریورماه دو آزمون تربیت مربی در ملایر برگزار شد.

وی افزود: روز گذشته آزمون پایانی سبک زندگی اسلامی دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن به‌صورت کتبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر و همچنین آزمون پایانی شفاهی حفظ جزء 30 قرآن کریم، دوره تربیت مربی آشنایی و اُنس کودکان با قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزار شد.

نجفی با اشاره به اینکه در این دو آزمون 40 نفر شرکت‌کننده حضور داشتند، تصریح کرد: این آزمون یکی از دروس دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن بود. در صورت کسب نمره حد نصاب، گواهینامه پایان دوره آشنایی و انس کودکان با قرآن به شرکت‌کنندگان اهداء می‌شود.

وی با بیان اینکه محل فعالیت این مربیان در مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی و مراکز آموزشی کودکان ۴ تا ۷ سال خواهد بود، تصریح کرد: مدرک معتبر از سوی سازمان تبیلغات اسلامی صادر شده و اعتبار آن کشوری است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بابیان اینکه این دوره برای دومین بار است که در ملایر برگزار می‌شود و از اساتید کشوری، استانی و شهرستان نیز استفاده‌شده است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها تربیت مربیان برای آموزش و تربیت کودکان بر اساس آموزه‌های دینی و مفاهیم قرآنی است.

انتهای پیام
captcha