بخش دوم نمایش «زخمی که بر دلم نشست» شنیدنی شد
کد خبر: 3923801
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

بخش دوم نمایش «زخمی که بر دلم نشست» شنیدنی شد

بخش دوم نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» کاری از گروه نمایشی راز و به کارگردانی قاسم عوض‌بیگی منتشر شد.

بخش دوم نمایش «زخمی که بر دلم نشست» شنیدنی شدبه گزارش ایکنا، گروه نمایشی راز بعد از سال‌ها اجرای صحنه‌ای نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به قلم روشنک عباسی، امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور این نمایش را به کارگردانی قاسم عوض‌بیگی و به صورت رادیویی تولید و در هفته گذشته قسمت اول آن را منتشر کرد که با استقبال فراوان روبه‌رو و در فضای مجازی و خبرگزاری‌های معتبر کشور بار‌ها شنیده شد.


بیشتر بخوانید:


در قسمت اول «کنعان جوان نصرانی، زخمی و دردمند به دنبال گمشده خود وارد بیغوله‌ای که محل زندگی طبیبی است، می‌شود و با جابر دیوانه و عبدالله نابینا روبه‌رو می‌شود که چند روزی‌ست برای مداوا و درمان نزد طبیب می‌آیند. با توجه به صحبت‌هایی که میان آن‌ها انجام می‌شود کنعان سراغ گمشده خود را از آن دو می‌گیرد که...» ادامه ماجرا را می‌توانید در قسمت دوم بشنوید.

علی ساربان‌نژاد، دستیار کارگردان؛ مجتبی یاوری‌دوست، احسان عباسی، قاسم عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، حمزه عوض‌بیگی، علیرضا بهپورنیا و شاهین نظافت‌دوست بازیگران؛ سارا ذوقیان، گوینده؛ مصطفی سرایی و محمد خرمی‌فر، صدابردار؛ سیدسجاد سید حسین، تنظیم‌کننده صدا؛ حمزه عوض‌بیگی، تهیه‌کننده، از جمله عوامل تولید و اجرای نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» هستند.

یادآور می‌شود؛ مجری طرح گروه نمایشی راز است و این نمایش نیز در استودیو مبین (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) تولید و منتشر شده است. 

کد
انتهای پیام
captcha