نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» منتشر شد + صوت
کد خبر: 3926993
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» منتشر شد + صوت

گروه نمایشی راز بعد از اجرای صحنه‌ای نمایش «زخمی که بر دلم نشست»، با توجه به همه‌گیری کرونا، اقدام به تولید و انتشار رادیویی این نمایش با همکاری استودیو مبین جهاددانشگاهی کرد.

نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» منتشر شد + صوتبه گزارش ایکنا؛ گروه نمایشی «راز» بعد از سال‌ها اجرای صحنه‌ای نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به قلم روشنک عباسی، امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، این نمایش را به کارگردانی قاسم عوض بیگی و به صورت رادیویی تولید و در هفته‌های گذشته قسمت اول، دوم و سوم آن را منتشر کرد.

خلاصه قسمت قبل این نمایش

در قسمت سوم شنیدید که: سهل و طبیب از ماجرای اسیران خاندان پیامبر اسلام برای کنعان گفتند و او دریافت حسین بن علی فرزند پیامبر اسلام است. در بین این گفتگوها رستم ابوبرزه را با خود به خانه طبیب می‌آورد. پس از آن صحبت‌هایی میان حاضرین رد و بدل می‌شود که جابر، رستم و عبدالله ماجرای شهادت علی‌اکبر را برای حاضرین نقل می‌کنند...

ادامه ماجرا را در قسمت چهارم (آخر) بشنوید:

کد

یادآور می‌شود، این نمایش به نویسندگی روشنک عباسی، کارگردانی قاسم عوض‌بیگی، تهیه‌کنندگی  حمزه عوض بیگی و دستیاری کارگردان علی ساربان‌نژاد تولید شده است. همچنین گروه نمایشی راز اجرای این طرح را برعهده داشته است.

همچنین بازیگران به ترتیب ایفای نقش عبارتند از: مجتبی یاوری‌دوست، احسان عباسی، قاسم عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، حمزه عوض‌بیگی، علیرضا بهپورنیا. شاهین نظافت‌دوست.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: سارا ذوقیان، گوینده، مصطفی سرایی و محمد خرمی‌فر صدابردار، سیدسجاد سید‌حسین تنظیم‌کننده صدا و محمد خوش‌بین روابط عمومی.

نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» منتشر شد + صوت

یادآور می‌شود، تولید و انتشار این نمایش آیینی، با همکاری استودیو مبین در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به انجام رسیده است.

انتهای پیام
captcha