اجرای برنامه‌های متنوع مرکز خیریه بین‌الحرمین شاهرود
کد خبر: 3923840
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

اجرای برنامه‌های متنوع مرکز خیریه بین‌الحرمین شاهرود

مرکز خیریه مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متنوع در طی سال برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مرکز خیریه مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود، در انجام وظیفه دینی و بشردوستانه و با تفکر فرهنگی و تبلیغی از سال 1390 به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران تشکیل شده است.

این مرکز با هدف احیای سیره حسنه اهل بیت(ع) در یاری رساندن به افراد نیازمند و دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، برنامه‌های متنوع و مختلفی در طی سال برگزار می‌کند.

محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه بین‌الحرمین گفت: مرکز خیریه علاوه بر حجم بالای فعالیت‌های خیریه از جمله برپایی جلسه مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اهدای توزیع بسته‌های فرهنگی، غذایی و دارویی، تهیه جهیزیه، کمک به نیازمندان، زندانیان، مساعدت در برنامه‌های حوادث طبیعی سیل و زلزله، توزیع مواد بهداشتی و ... صاحب طرح و ایده فرهنگی است که آنها را در سطح اجتماعی در جامعه به اجرا درآورده است.

این مرکز خیریه نیازمند حمایت رسانه‌ها و خیرین است. چنانچه همه شهروندان در این امر خیر فرهنگی احساس مسئولیت کنند، این مرکز می‌تواند به نشاط اجتماعی و کاهش فقر فرهنگی و اقتصادی کمک کند.

همچنین این مرکز قرآنی در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در قالب «طرح باران همدلی» در ایام کرونا، به توزیع بسته‌های غذایی و حمایتی به نیازمندان و خانوادهای آسیب دیده اقدام کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با چگونگی کمک به مرکز خیریه با شماره 09126733142 تماس بگیرند یا به نشانی شاهرود، خیابان 22 بهمن، کوچه 12 پلاک 1/8 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha