تهیه و توزیع ۱۱۴ بسته مواد غذایی در «باران همدلی»
کد خبر: 4048925
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

تهیه و توزیع ۱۱۴ بسته مواد غذایی در «باران همدلی»

مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود گفت: ۱۱۴ بسته معیشتی در قالب طرح باران همدلی بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

مؤسسه بین الحرمینبه گزارش ایکنا، محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود بیان کرد: این مؤسسه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط بیماری کرونا اقدام به تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان و اقشار کم‌برخوردار این شهرستان کرد.

وی افزود: در این راستا، مؤسسه در حرکتی جهادی اقدام به تهیه و توزیع 114 بسته غذایی در قالب طرح باران همدلی بین اقشار نیازمند کرد.

مدیر این مؤسسه قرآنی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، تولید ماسک، ضد عفونی اماکن عمومی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان، راه‌اندازی مرکز مشاوره مجازی و تلفنی از جمله اقدامات اساسی و ارزشمند مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب رزمایش مواسات بیش از پیش مورد توجه قشر مذهبی و مجاهد جامعه قرار گرفته است.

ابراهیمی گفت: مرکز خیریه این مؤسسه در روزهای آتی ماه مبارک رمضان نیز به دنبال تهیه بسته غذایی و توزیع آن بین محرومان خواهد بود، این اقدامات در قالب طرح مواسات و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ایجاد مواسات و همدلی در جامعه انجام شده و امیدواریم تا رفع گرفتاری‌ها از جامعه ادامه داشته باشد.

مؤسسه فرهنگی ـ مردمی بین‌الحرمین شاهرود به نشانی شاهرود، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه ۱۲ پلاک ۸,۱ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha