تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده سمنانی در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3924356
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده سمنانی در هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه ۳۰ هزار رزمنده استان طی هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند، گفت: جمع‌آوری خاطرات و مستندات این افراد در دستور کار است.

تجلیل از 30 هزار رزمنده سمنانی در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، محمدحسن سلامی، رئیس این بنیاد امروز، 31 شهریورماه در مراسم تجلیل از یک‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به‌صورت ویدئوکنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در سالن همایش‌های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی، مبارزه با دشمن را جهادی مقدس در راه خدا می‌داند، اظهار کرد: بر طبق همین عقیده رزمندگان، جانبازان و ایثارگران از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و ایران عزیز آسیب نبیند.

وی ادامه داد: بالغ‌ بر یک هزار فعالیت و برنامه توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی، نیروهای مسلح، تشکل‌های صنفی و مردمی و غیره طی هفته گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود که در این راستا علاوه بر این موارد سه هزار فعالیت و برنامه نیز در چهلمین سال پیروزی دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌ شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تأکید بر اینکه طی هفته دفاع مقدس از ۳۰ هزار رزمنده فداکار از سوی دستگاه‌های مختلف و نیروهای انتظامی و غیره تجلیل خواهد شد، متذکر شد: جمع‌آوری خاطرات و مستندات آن‌ها انجام نیز در دستور کار قرار دارد.

سلامی با بیان اینکه استان در خصوص حضور رزمندگان و تقدیم شهدا و جانبازان به‌نظام جمهوری اسلامی، نسبت به جمعیت در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد، متذکر شد: ۹ ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری و شهرستان‌ها تشکیل شد تا با برنامه‌ریزی‌ها در طول سال پیرامون انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.

به گفته وی، دفاع مقدس ملت ایران اسلامی، برای نظام سلطه و استکبار جهانی نیز بسیار عبرت‌آموز بود؛ چراکه متوجه شدند بهترین سلاح و تجهیزات و امکانات در برابر اراده پولادین یک ملت انقلابی بی‌اثر است.

انتهای پیام
captcha