برپایی آموزش‌های مجازی در مهد و پیش‌دبستانی مهدوی شکوفه‌های امید
کد خبر: 3924426
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

برپایی آموزش‌های مجازی در مهد و پیش‌دبستانی مهدوی شکوفه‌های امید

ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی قرآنی شکوفه‌های امید شهرستان کاشان برای سال تحصیلی جدید آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام مهد و پیش‌دبستانی قرآنی مهد و پیش‌دبستانی مهدوی شکوفه‌های امید شهرستان کاشان ویژه کودکان 3 تا 6 سال برای سال تحصیلی 99-1400 شروع شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیمی، مؤسس مهد و پیش‌دبستانی مهدوی شکوفه‌های امید گفت: به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دلیل اهمیت موضوع کودک و نوجوان در سطح کشور و حتی خارج از کشور، مهد و پیش‌دبستانی امین مهدوی شکوفه‌های امید به صورت  مجازی و رایگان  در سطح کشور برگزار می‌کند.

سرفصل‌های این دوره شامل حفظ قرآن، انس و الفت با امام زمان(عج)، آموزش حروف الفبا، پرورش مهارت‌های زبان فارسی، علوم و کارگاه‌های علمی، پرورش مهارت‌های حرکتی، پرورش هوش خلاق و حس کنجکاوی، تقویت حس دینی، صفات اخلاقی، کارگاه‌های هنری و غیره است.

این مرکز زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم تحت اشراف مرکز تخصصی مهدویت قم، با ارائه گواهی‌نامه پایان دوره پیش‌دبستانی ویژه کودکان مشغول به فعالیت است.

مهد و پیش دبستانی امین مهدوی شکوفه‌های امید در اصفهان، شهرستان کاشان، میدان شورا، ابتدای بلوار خاندایی، خیابان شهید اندرگو، اولین کوچه سمت راست واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09900750965 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha