برگزاری محافل قرآنی حضوری و آنلاین در مناطق نزاجا
کد خبر: 3924646
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

برگزاری محافل قرآنی حضوری و آنلاین در مناطق نزاجا

محافل انس با قرآن به صورت حضوری و آنلاین همزمان با هفته دفاع مقدس در مناطق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده تا حدود 100 محفل انس با قرآن به صورت حضوری در مناطقی که در وضعیت سفید از کرونا هستند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی با اشاره به جزئیات این محافل قرآنی، اظهار کرد: مسابقات حضوری با رویکرد تدبر در آیات و مفاهیم نیز در کنار این محافل برگزار خواهد شد. همچنین در سایر مناطق نیز تدابیر لازم برای برپایی محافل به صورت مجازی و آنلاین در نظر گرفته شده است.

کشتگر با اشاره به دیگر برنامه‌ این هفته، بیان کرد: همچنین مؤسسه آموزش تخصصی نزاجا، صبح فردا، دوم مهرماه میزبان جلسه مدیران قرآنی ارتش (پنج نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی، ستاد ارتش) خواهد بود. این جلسه با محوریت بحث و تبادل نظر در خصوص فرآیند برگزاری مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه با توجه به شرایط کرونا تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین جلسه مسئولان قرآنی نزاجا با مدیران قرآنی ودجا، روز گذشته، 31 شهریورماه در مرکز قرآن، عترت و نماز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برپا شد. طی این جلسه درباره هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش و استفاده از تجربیات یکدیگر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha