سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت آمریکایی برای تولید برند روسری
کد خبر: 3924825
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت آمریکایی برای تولید برند روسری

یک شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی با همکاری یک شرکت فعال در زمینه تولید روسری قصد دارند برند تازه‌ای را برای مشتریان مسلمان خود تولید کنند.

سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت آمریکایی برای تولید برند روسری

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فوربس،  شرکت هائوت حجاب «Haute Hijab»، فعال در زمینه تجارت الکترونیک، از شرکت سرمایه‌گذاری  Lightship Capital، که حامی استارتاپ‌های تحت مدیریت زنان و اقلیت‌ها است، پیشنهاد سرمایه‌گذاری دریافت کرده است.
 
Haute Hijab در سال 2010 به دست «ملانی التورک»، بانوی محجبه و وکیل مدنی از دیترویت در ایالت میشیگان و همسرش «احمد زدان» تأسیس شد.
 
این شرکت از تولید به مصرف، قصد دارد با طراحی‌های ابتکاری خود تجربه پوشیدن روسری را برای بانوان مسلمان ارتقا دهد.
 
التورک در بیانیه‌ای گفت: 1.8 میلیارد مسلمان در جهان وجود دارند که هیچ نشان تجاری جهانی در زمینه حجاب ندارند.
 
وی افزود: مهم این است كه زنانی كه حجاب را انتخاب می‌كنند به برند تجاری ما دسترسی بیشتری داشته باشند. حقیقتاً بهترین رخداد برای ما کار با شرکت لایتشیپ کپیتال برای رشد این تجارت است. این شرکت بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که بنیان‌گذاران آن از اقلیت‌های دینی و نژادی هستند، متمرکز شده است. ما نیز بر ایجاد ثروت برای جوامع اقلیت متمرکز هستیم و این همکاری عالی است.

شرکت هائوت حجاب تخمین می‌زند تا سال 2030، یک چهارم زنان جهان، مسلمان باشند. التورک گفت: از این زنان، بسیاری از آنها به تنوع نیاز دارند تا سه نوع روسری مختلف در روز بپوشند.
 
هائوت حجاب در این بیانیه افزود: غول‌های خرده‌فروشی مانند H&M و برند‌های قدیمی مانند Dolce & Gabbana خطوط تولید خود را گسترش داده‌اند و سفارشات محدود روسری را نیز تولید می‌کنند که باعث می‌شود زنان مسلمان در فرهنگ مصرف آمریکایی بیشتر به چشم بیایند. هائوت حجاب منحصراً بر این بازار تمرکز دارد. این شرکت در سال 2019 میلیون‌ها دلار سود کسب کرده و بیش از 600 هزار دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.
 
«الکسیس الستون»، همکار ارشد شرکت لایتشیپ کپیتال اعلام کرد: فرصت موجود در این زمینه بسیار مهم است، ما افتخار می‌کنیم که بخشی از این مسیر هستیم.
انتهای پیام
captcha