برگزاری مسابقه «دلنوشته جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس» در گتوند
کد خبر: 3924970
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

برگزاری مسابقه «دلنوشته جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس» در گتوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری مسابقه «دلنوشته جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس» و دیگر مسابقات مختلف فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، دوم مهرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، گفت: جهت پاسداشت خون شهدا و جانفشانی‌های جانبازان و رزمندگان، مسابقات مختلف فرهنگی از جمله دلنوشته جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «نقش کودکان و نوجوانان در دفاع مقدس چه بود» و نقاشی با موضوع دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات فرهنگی می‌توانند آثار خود را در قالب یک صفحه A4 به‌صورت تایپ شده به شماره ۰۹۳۶۳۹۳۸۸۵۷ ارسال کنند که پس از دریافت متن‌های ارسالی و بررسی آنان، به نفرات برتر هدایایی اعطا خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند اظهار کرد: هدف از برگزاری این‌گونه مسابقات، آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است که ضرورت دارد این کارها صورت بگیرد.

بهداروند یادآور شد: این مسابقات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، معاونت فرهنگی و هنری ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار می‌شود.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha