دومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج به کار خود پایان داد
کد خبر: 3925263
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳

دومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج امشب، چهارم مهرماه، همراه با تقدیر از تولیدات دیجیتالی برگزیده و معرفی چهره سال فضای مجازی بسیج برگزار شد.

دومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج به کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا، مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج دوم مهرماه، با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ساختمان ولیعصر(عج) بسیج واقع در میدان سپاه آغاز شد.

تیم‌های تخصصی حاضر در این رویداد ۴۸ ساعت فرصت داشتند که در حوزه سوژه‌های ارائه شده به تولید محتوا بپردازند. پس از اتمام مهلت ۴۸ ساعته، بهترین آثار با نظر هیئت داوران، انتخاب و در رویداد اختتامیه با حضور مدیران ارشد کشوری و لشکری مورد تقدیر قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج امشب، چهارم مهرماه، با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و سردار سپهر برگزار و چهره سال فضای مجازی بسیج معرفی شد.

سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستصعفین، طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: امروز به امام خود، شهدا و بازماندگان شهدا، رزمندگان، آزادگان و مستضعفان عالم قول می‌دهیم که در عرصه جنگ نرم صحنه را خالی نخواهیم کرد.

سردار سپهر تصریح کرد: برای تحقق دولت و تمدن اسلامی تلاش خواهیم کرد، زیرا به خدا و امام باور داریم و صحنه را خالی نخواهیم کرد. در دوران دفاع مقدس ایستادیم و نگداشتیم یک وجب از خاک کشور کم شود، امروز نیز مسئولان و کسانی که در قوه مقننه و مجریه مسئول راه‌اندازی شبکه ملی هستند باید نظام، اسلام و بسیجیان را در این عرصه یاری کنند.  افسران جنگ نرم در جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات فنی هستند، بدین جهت امکانات فنی، علمی و اندیشه‌ای در دانشگاه‌ها باید مورد حمایت قرار گیرد.

سردار سپهر با اشاره به اینکه نباید فرصت‌ها را از دست دهیم، اظهار کرد: امروز حضور در فضای مجازی، به سبک زندگی افراد تبدیل شده است و باید در این زمینه رشد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمنان بشریت و اسلام عرصه را بر مستضعفان تنگ کنند، گفت: چشم امید مستضعفان عالم به دین اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه نیازمند وضع قانون در بخش حقوقی فضای مجازی هستیم، گفت: اجازه ندهید رخنه دشمنان عرصه را بر ما تنگ کند، ما ایستاده‌ایم اما شما هم ما را یاری کنید. تلاش داریم تعالی بیشتری را در زمینه تولیدات محتوای فضای مجازی به نمایش بگذاریم، اما از مسئولان می‌خواهیم در این مسیر افسران جنگ نرم را یاری کنند.

بنابر گزارش ایکنا، آمنه سادات ذبیح‌پور در این مراسم از بین پنج کاندیدای معرفی شده «محمودکریمی، حجت‌الاسلام محمد مداح، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، محسن چاوشی و آمنه سادات ذبیح‌پور» به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد و از تولیدات دیجیتالی برگزیده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha