پیام تسلیت عمار حکیم و جماعت علمای عراق در پی درگذشت سیدمحمدحسین حکیم
کد خبر: 3925408
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

پیام تسلیت عمار حکیم و جماعت علمای عراق در پی درگذشت سیدمحمدحسین حکیم

«عمار حکیم» رئیس ائتلاف «عراقیون» و جماعت علمای عراق در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله سیدمحمدحسین حکیم، امام مسجد سهله کوفه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رئیس ائتلاف «عراقیون» در پی درگذشت آیت الله سید محمد حسین حکیمبه گزارش ایکنا به نقل از فرات نیوز، «عمار حکیم» رئیس ائتلاف «عراقیون» امروز شنبه، 5 مهرماه، با صدور بیانیه‎ای درگذشت آیت‌الله سیدمحمدحسین حکیم، امام مسجد سهله کوفه را تسلیت گفت. 

در این بیانیه آمده است: با نهایت تأسف خبر درگذشت عالم ربانی مجاهد و زاهد، حضرت آیت‌الله محمدحسین حکیم، امام مسجد سهله در شهر کوفه را دریافت کردیم. از خداوند متعال می‎خواهیم رحمت واسعه خود را شامل او گردانیده و او را در بهشت برین جای دهد و به خانواده و دوستداران او صبر و آرامش عطا فرماید.
بر اساس گزارش ایکنا، جماعت علمای عراق هم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله حکیم را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جماعت علمای عراق و رئیس این نهاد، شیخ خالد الملا و اعضای آن در تمامی دفاتر عراق با قلوب معتقد به قضا و قدر الهی و با دلی آکنده از حزن و اندوه خبر ارتحال عالم گرانقدر آیت‌الله سیدمحمدحسین حکیم را دریافت کرد.
این ضایعه بزرگ را با صادقانه‌ترین تسلیت قلبی به همه جهان اسلام، مراجع عظام به خاندان حکیم تسلیت می‌گوییم.
از این مصیبت دردناک بسیار اندوهگین و متأثر هستیم و از خداوند می‌خواهیم روح آن عالم فقید را قرین رحمت واسعه خود قرار داده و به خانواده و نزدیکانش صبر و آرامش عطا کرده و ایشان را در بهشت با انبیاء، صدیقین، شهدا و صالحان محشور گرداند.

آیت‌الله سیدمحمدحسین حکیم، امام مسجد سهله و از شخصیت‎های خانواده حکیم، شامگاه جمعه، ۴ مهرماه در نجف اشرف درگذشت.

انتهای پیام
captcha