فراخوان جمع‌آوری روش‌های حفظ قرآن از سوی سازمان اوقاف
کد خبر: 3925460
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

فراخوان جمع‌آوری روش‌های حفظ قرآن از سوی سازمان اوقاف

دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم فراخوانی با موضوع طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن کریم در داخل و خارج از کشور و استانداردسازی و استخراج مدل‌های مطلوب را اعلام کرده است.

فراخوان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای استخراج روش‌های حفظ قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم کشور واقع در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن در داخل و خارج از کشور و استانداردسازی و استخراج مدل‌های مطلوب فراخوان داد.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کشور در نظر دارد به منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد برای حفظ قرآن به شناسایی و احصاء روش‌ها در داخل و خارج از کشور بپردازد.

به همین منظور مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از پژوهشگران و اساتید علاقه‌مند دعوت می‌کند با تکمیل کاربرگ فرم پژوهشی (فرم پروپوزال) در این فرخوان شرکت کنند.

دو شرط لازم برای پژوهشگران در این فراخوان، آشنایی با موضوع حفظ قرآن و داشتن سوابق علمی و آموزشی مرتبط با این موضوع عنوان شده است.

مهلت ارسال کاربرگ فرم پژوهشی حداکثر تا بیستم مهر ۱۳۹۹ و از طریق نشانی الکترونیکی setadhefz@oghaf.ir اعلام شده و شماره ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۳۱ برای اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مند قرار داده شده است.

کمیته علمی - پژوهشی ستاد پس از بررسی طرح‌های پژوهشی واصله، فرد یا گروه برگزیده را اعلام خواهد کرد.

کاربرگ فرم پژوهشی(پروپوزال)

انتهای پیام
captcha