ثبت‌ نام آموزش آنلاین مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه آغاز شد
کد خبر: 3925500
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

ثبت‌ نام آموزش آنلاین مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه آغاز شد

ثبت نام اینترنتی پنجمین دوره آموزش مجازی(آنلاین) مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم در رشته‌های روان‌خوانی، تجوید و صوت و لحن آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه، ثبت‌نام پنجمین دوره آموزش مجازی (آنلاین) مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در رشته‌های روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن و ترتیل‌خوانی با تدریس مجتبی شعاعی آغاز شد.

بنابر گفته حجت‌الاسلام محمد رضازاده‌جویباری، مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم، «مؤسسه از ظرفیت فضای مجازی در ایام کرونا استفاده مطلوب را به عمل آورده است، به طوری که در شش ماه اخیر، چهار دوره کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین در رشته‌های روان‌خوانی، ترتیل‌خوانی، تجوید و صوت و لحن برگزار کرده است و پنجمین دوره این طرح نیز در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.»

داوطلبان علاقه‌مند به فراگیری در رشته‌های تجوید و صوت و لحن در سطح عمومی و عالی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترتی مؤسسه به نشانی www.2noor.ir در این دوره‌ نام‌نویسی کنند. همچنین کانال این مؤسسه در پیام‌رسا‌ن‌های ایتا، تلگرام و سروش به نشانی madrese_telavat قرار دارد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در سال‌های 97 تا 98 بنا به درخواست نهادها و مؤسسات قرآنی، 20 دوره آموزشی تجوید، صوت و لحن و روان‌خوانی را ویژه قرآن‌آموزان و مربیان مؤسسات قرآنی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار کرده است.

همچنین مؤسسه علاوه بر برگزاری کلاس‌های مذکور، دوره‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه را به صورت تلفنی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02537745480 داخلی 120 (ویژه بانوان) و داخلی 114 (ویژه آقایان) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha