بررسی «زیارت مزار اولیای خدا در آیات و روایات» در نشست اربعینی کربلا
کد خبر: 3925786
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

بررسی «زیارت مزار اولیای خدا در آیات و روایات» در نشست اربعینی کربلا

دارالقرآن وابسته به آستان مقدس حسینی در کربلای معلا با برگزاری نشستی اربعینی به بررسی «زیارت مزار اولیای خدا در آیات و روایات» پرداخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه «آستان حسینی»، شیخ حسن المنصوری، رئیس بخش دارالقرآن وابسته به آستان حسینی گفت: نشست «ابعاد زیارت اربعین و آثار فردی و اجتماعی آن» به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی با همکاری مرکز فرهنگی اسلامی بصره برگزار شد.
 
وی افزود: در این نشست شماری از نخبگان و پژوهشگران داخل عراق و خارج از این کشور به بیان اهمیت زیارت میلیونی اربعین پرداخته و بیان کردند که این زیارت یکی از نشانه‌های مؤمن و تجدید عهدی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در پیمودن راه ایشان است.
 
صفاء السیلاوی، مسئول مرکز رسانه‌های قرآنی دارالقرآن آستان حسینی نیز در این باره گفت: نشستی که برگزار شد از طریق کانال قرآن کریم وابسته به شبکه‌ ماهواره‌ای کربلا پخش شد و دکتر مازن الشریف، پژوهشگر مسلمان از کشور تونس و شیخ محمد الرکابی و استاد حوراء المیاحی از مرکز فرهنگی اسلامی بصره در دو محور «زیارت مزار اولیاء خدا در آیات و روایات» و «نقش زن مسلمان در زیارت اربعین» در آن به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام
captcha