آغاز بررسی آثار 404 دعاخوان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن
کد خبر: 3925893
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

آغاز بررسی آثار 404 دعاخوان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

داوری مرحله مقدماتی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته دعاخوانی که به صورت ارسال فایل تصویری بوده است، از صبح امروز آغاز شده و تا فردا، هشتم مهر ادامه دارد.

رقابت 404 دعاخوان در مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتی رقابت‌های رشته دعاخوانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز، هفتم مهرماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده است.

در این مرحله از مسابقات، فایل تصویری اجرای 404 شرکت‌کننده از استان‌های مختلف دریافت شده و مورد داوری قرار می‌گیرد تا نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری معرفی شوند. سهم بخش آقایان در این مرحله ۲۲۹ و بخش بانوان نیز ۱۷۵ اثر است.

در بخش آقایان، استان خراسان رضوی با ۴۵ اثر بیشترین آثار را داشته است. در این بخش استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر و سیستان‌وبلوچستان هیچ اثری ارسال نکرده‌اند.

همچنین در گروه بانوان نیز استان اصفهان با ۲۲ اثر بیشترین مشارکت و استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و لرستان بدون ارسال هیچ اثری، مشارکتی نداشته‌اند.

لیلا بایست، زینب تقوی‌پور، معصومه عباس‌نظری و فهیمه ایزدی در بخش بانوان و اسماعیل مؤمن‌ثانی و سیدعباس انجام(در رشته تواشیح) و محسن یاراحمدی، مجید فقیه و حامد ولیزاده در رشته دعاخوانی، داوری این مرحله از مسابقات را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha