طرح «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» اجرا می‌شود
کد خبر: 3926020
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
با همکاری اداره‌کل پست استان تهران؛

طرح «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد استان تهران در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها طرح «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» را با همکاری اداره‌کل پست استان تهران اجرا می‌کند.

طرح همبازی-هدیه‌ای برای بچه‌های ایران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با شرکت ملی پست ایران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای اجرای جشن ملی عاطفه‌ها امسال به علت همزمانی با ایام ماه محرم و صفر تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» از ۲۲ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد. برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش‌آموزان نیازمند در سال جاری، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست ایران منعقد شده است.

وی افزود: در همین جهت علاوه بر مراکز نیکوکاری و ادارات امداد استان تهران با همراهی و همکاری عزیزان زحمتکش در اداره‌کل پست استان تهران کمک‌ها و هدایای مردم نوع‌دوست برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ 9 لغایت 11 مهرماه با همکاری شرکت پست استان تهران و استقرار خودرو‌های آن مجموعه که با نصب برچسب «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در میادین و خیابان‌های اصلی مستقر هستند، نسبت به جمع‌آوری هدایا، کمک‌های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد اقدام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با اعلام پایگاه‌های استقرار خودرو‌های شرکت پست استان تهران، بیان کرد: خودرو‌های شرکت پست در شش پایگاه شهر تهران از جمله میدان دوم تهرانپارس، میدان تجریش، میدان شهر ری (میدان حرم حضرت عبدالعظیم)، سبزه میدان، میدان صادقیه و میدان شهید طهرانی مقدم (کاج سابق) درسعادت آباد استقرار خواهند یافت.

وی ابراز امیدواری کرد: امید است با همراهی مردم نوع‌دوست همانند سنوات گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل آینده سازان کشورعزیزمان به وجود آوریم.

پرپنچی به روش‌های الکترونیکی به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی برای دانش آموزان نیازمند، اشاره کرد و گفت: مردم نوع‌دوست می‌توانند از طریق شماره‌گیری درگاه‌های ذیل با تلفن همراه، کمک‌های نقدی خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

او با بیان اینکه هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱۸۸۷۷ و شماره‌گیری با تلفن ثابت ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶ کمک‌های خود را واریز کنند، گفت: همچنین با استفاده از شماره حساب ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷ کمک‌های خود را می‌توانید به حساب کمیته امداد استان واریز کنید.
انتهای پیام
captcha