تلاوت «حامد شاکرنژاد» در محفل قرآنی پایگاه دریایی بوشهر + عکس
کد خبر: 3926128
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

تلاوت «حامد شاکرنژاد» در محفل قرآنی پایگاه دریایی بوشهر + عکس

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس نداجا بوشهر با تلاوت «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی در مهدیه پایگاه دریایی ارتش، این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۲۲۶ تن از شهدای نداجا بوشهر محفل انس و تدبر در قرآن کریم، از سوی عقیدتی سیاسی نداجا با تلاوت حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی، شب گذشته، هفتم مهرماه در مهدیه پایگاه دریایی ارتش مرکز استان برگزار شد.

‌حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین یاسر راغبی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر در این مراسم معنوی به بیان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص رشد و تعالی فرهنگ قرآنی پرداخت و اظهار کرد: در رژیم طاغوت در این مملکت این همه قاری و حافظ وجود نداشت و این یکی از برکات این نظام مقدس به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های بصیرت‌افزار و راهبردی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و همچنین جان‌فشانی جوانان پیرو ولایت فقیه و انقلابی بود که امثال استاد شاکرنژادها رشد می‌کنند و افتخار اسلام و انقلاب می‌شوند.

وی با اشاره به گسترش و راه‌اندازی دارالقرآن‌ها و ادارات امور قرآنی در نهادها و یگان‌های نظامی همزمان با به پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: گسترش محافل قرآن و عترت در جای جای این کشور و ترویج فرهنگ قرآن و عترت موجب ارتقای فرهنگ عمومی و نیز انس بیشتر مردم جامعه با قرآن کریم شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر ادامه داد: قانون اساسی انقلاب اسلامی ایران منبعث از تفکر قرآنی و الهی است، از اين رو همه قوانين و مقررات و تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های در این نظام مقدس بر پايه حقوق و اخلاق اسلامی مصوب و راهبری شده است.

وی پيشکسوتان و فعالان عرصه آموزش و ترويج قرآن کريم را در اثرگذاری و توسعه محافل و مجالس قرآنی مؤثر دانست و گفت: قرآن كريم در ميان مسلمانان و نظام‌های اسلامی و ادیان توحیدی جايگاه رفيع و ارزنده‌ای دارد كه توجه به آن موجب رسيدن انسان به كمال، سعادتمندی و خوشبختی می‌شود. پیشکسوتان و فعالین قرآنی و والدین در خصوص انس گرفتن جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و برقراری ارتباط با این کلام الهی تأثیرگذار هستند.
 

حامد فکوری
انتهای پیام
captcha