حزب‌الله ادعای اخیر نتانیاهو درباره انبار مهمات بیروت را رد کرد
کد خبر: 3926385
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

حزب‌الله ادعای اخیر نتانیاهو درباره انبار مهمات بیروت را رد کرد

حزب‌الله لبنان با دعوت از رسانه‌ها برای حضور در محل انبار ادعایی نتانیاهو، که آن را انبار مهمات و اسلحه حزب‌الله خوانده است، این ادعا را رد کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، حزب‌الله لبنان سه‌شنبه‌شب از رسانه‌ها خواست که با حضور در منطقه «الجناح»، واقع در غرب بیروت، ادعاهای کذب نتانیاهو درباره وجود انبار مهمات و اسلحه حزب‌الله را در این منطقه تکذیب کنند.
 
به همین منظور گروهی از رسانه‌های لبنانی شب گذشته با حضور در این منطقه و ثبت تصاویری از این انبار، اعلام کردند: محل ادعاشده نتانیاهو، انبار آهن‌آلات است.
 
«محمد عفیف»، مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله، در این باره گفت: این ساختمان یک مکان صنعتی متعلق به فردی لبنانی است که کارگرانی در آنجا به کار مشغولند و هیچ موشک یا مهماتی در آنجا وجود ندارد. این تجمع رسانه‌ای را به سرعت ترتیب دادیم تا ادعای کذب نتانیاهو روشن شود. بازدید رسانه‌ها از این محل فاش کرد که این ساختمان هیچ ارتباطی با محل نگهداری اسلحه‌های مقاومت ندارد.
 
«سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان، نیز شب گذشته در سخنرانی تلویزیونی خود با رد ادعاهای نتانیاهو گفت: ما موشک‌هایمان را نه در بندر بیروت و نه در نزدیکی ایستگاه گاز قرار نمی‌دهیم. به خوبی می‌دانیم که موشک‌های خود را کجا قرار دهیم.
 
نتانیاهو در سخنانی از طریق ویدئوکنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل تصاویری از محل ادعایی خود در بیروت نشان داده و گفته بود که این محل انبار نگهداری اسلحه‌های حزب‌‌الله است که داخل محله مسکونی در بیروت و نزدیک مخازن گاز قرار دارد. وی از حزب‌الله خواسته بود که از بهره‌گیری از مردم لبنان به عنوان سپر انسانی خودداری کند!
انتهای پیام
captcha