رزرو آنلاین بازدیدکنندگان و تورهای مجازی در مساجد امارات
کد خبر: 3927087
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

رزرو آنلاین بازدیدکنندگان و تورهای مجازی در مساجد امارات

مسجدجامع شیخ زاید در ابوظبی و فجیره امارات تورهای مجازی را به زبان‌های عربی و انگلیسی برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از گلف تودی، وزارت امور حاکمیت امارات و سازمان ملی مدیریت بحران و بلایای طبیعی این کشور اعلام کردند: امروز مسجدجامع شیخ زاید در ابوظبی و فجیره بازگشایی می‌شود.
 
این بازگشایی با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در برابر شیوع کرونا، از جمله محدود کردن تعداد بازدیدکنندگان و تعیین زمان‌ بازدید و جلوگیری از ازدحام بیش از حد، به منظور اطمینان از یک تجربه فرهنگی ایمن و با استفاده از سیستمی یکپارچه همراه خواهد بود.
 
اقدامات احتیاطی از این جمله‌اند: نصب دوربین‌های حرارتی برای سنجش دمای بدن در همه ورودی‌ها، وجود اتاق قرنطینه برای افرادی که دمای بدن آنها بالاست تا زمان ورود تیم‌ مراقبت‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع.
 
در همین زمینه، برگزاری تورهای فرهنگی عمومی برای حفظ فاصله فیزیکی همچنان ممنوع است و امانت دادن وسایل الکترونیکی، لباس‌های سنتی و سایر خدمات مشابه انجام نمی‌شود.
 
همچنین تابلوهایی برای بازدید‌کنندگان در محل خواهد بود که اهمیت استفاده از ماسک و رعایت سایر اقدامات بهداشتی را برای بازدیدکنندگان و حصول اطمینان از فاصله اجتماعی بیان می‌‌کند.
 
سیستم رزرو آنلاین بازدیدکنندگان راه‌اندازی شده است که از طریق آن می‌توانند تاریخ و زمان بازدید را تعیین کنند. تورهای فرهنگی آنلاین نیز به زبان‌های عربی و انگلیسی در این مساجد برگزار و تاریخ و زمان آنها از طریق وب‌سایت‌های رسمی و رسانه‌های اجتماعی اعلام می‌شود.
انتهای پیام
captcha