نمایشگاه «شور حسین» در فرهنگسرای سرو برپا شد
کد خبر: 3927573
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

نمایشگاه «شور حسین» در فرهنگسرای سرو برپا شد

به مناسبت ایام صفر و اربعین حسینی (ع)، نمایشگاهی از پوستر‌های عاشورایی و نقاشی‌خط با موضوع اربعین در نگارخانه فرهنگسرای سرو با عنوان «شور حسین» به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، در آستانه اربعین حسینی (ع) نمایشگاهی از پوستر‌های عاشورایی و نقاشی‌خط با موضوع اربعین که تصاویری از آثار برگزیده هنرمندان قدیم و معاصر است در نگارخانه فرهنگسرای سرو به نمایش گذاشته شده است.
از جمله این آثار تصویر تابلویی از ملک محمد قزوینی از خوشنویسان و کاتبان قرن سیزدهم هجری و عصر فتحعلیشاه قاجار است. همچنین تصاویر آثاری از هنرمندان معاصر از جمله تیلا اصغر‌زاده دارنده مقام اول مشترک کشوری در جشنواره سراسری تصویرسازی آیات در سال ۱۳۹۵، احمد وجدان‌نژاد، دارنده جایزه مسابقه بین‌المللی گرافیک دیزان تایوان ۲۰۱۷ جوانان و آثار نقاشی‌خط و پوستر جمعی از هنرمندان دیگر در این نمایشگاه نمایش داده شده است.
همچنین، این نمایشگاه از روز یکشنبه سیزدهم مهرماه آغاز شده و تا بیستم مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر به نشانی خیابان، ولی عصر (عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم آماده برای بازدید شهروندان است.
انتهای پیام
captcha