محفل قرآنی در مسیر پیاده‌روی زائران بابل عراق + عکس  
کد خبر: 3927680
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

محفل قرآنی در مسیر پیاده‌روی زائران بابل عراق + عکس  

دارالقرآن آستان مقدس حسینی شعبه استان بابل عراق، در مسیر زائران اربعین حسینی محفلی قرآنی ترتیب داده است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه دارالقرآن آستان حسینی، سید معاد الیاسری، مسئول شعبه بابل دارالقرآن آستان حسینی درباره برگزاری محفل قرآنی در مسیر پیاده‌روی اربعین که با نظارت حوزه علمیه انجام شد، گفت:‌ دارالقرآن شعبه بابل با غنیمت شمردن حضور شمار زیادی از زائران اربعین در مراسم پیاده‌روی به سمت کربلا، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی تدارک دیده است که برگزاری محفل قرآنی در مسیر زائران امام حسین(ع) در حسینیه علامه حلی استان بابل از جمله این برنامه‌ها بوده است.
 
الیاسری با اشاره به اینکه این محفل قرآنی شاهد حضور گسترده زائران، طلاب، مبلغین و نمایندگان مراجع عظام تقلید بوده است، گفت: این محفل با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور «احمد جعفر» قاری برجسته عراقی آغاز شد و پس از آن شیخ «فاضل التمیمی» به سخنرانی پرداخت. سپس بخشی ویژه طرح سؤالات قرآنی اجرا شد و در پایان مراسم نیز شیخ «حسن الخمایسی» نماینده مرجع عالیقدر عراق، آیت‌الله محمد سعید الحکیم، در سخنانی حاضران و همه مردم را به تمسک به قرآن کریم و تأمل در آیات قرآن و بهره گیری از مضامین آیات قرآن در زندگی روزمره ترغیب کرد.
 
شعبه‌های استانی دارالقرآن آستان مقدس حسینی هرساله در مراسم اربعین، فعالیت‌های قرآنی متنوعی در ایستگاه‌های قرآنی مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی به اجرا در می‌آورند.
 
انتهای پیام
captcha