برگزاری محافل قرآنی بانوان از سوی آستان حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس
کد خبر: 4000894
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

برگزاری محافل قرآنی بانوان از سوی آستان حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس

واحد فعالیت‌های قرآنی بانوان آستان حسینی، 8 محفل قرآنی ویژه بانوان را طی هفته گذشته در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا کرده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از دارالقرآن آستان حسینی، امل المطوری، مسئول واحد فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس حسینی درباره برگزاری محافل قرآنی بانوان اظهار کرد: به عنوان بخشی از فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن آستان حسینی و در راستای طرح ایستگاه‌های قرآنی که حوزه علمیه نجف اشرف با همکاری دارالقرآن آستان در مسیر پیاده‌روی اربعین برپا کرده است، واحد فعالیت‌های قرآنی بانوان وابسته دارالقرآن آستان حسینی نیز 8 محفل قرآنی ویژه بانوان برگزار کرد.
 
المطوری افزود: در این راستا، دارالقرآن الکریم آستان حسینی در موکب قرآنی خود 2 محفل قرآنی ویژه بانوان در شهر نجف اشرف و یک محفل قرآنی در ساختمان دارالقرآن الکریم در مسیر بغداد به کربلا برپا کرد. 5 محفل قرآنی دیگر نیز در ایستگاه‌های قرآنی نجف اشرف و اماکن دیگر در مسیر راهپیمایی اربعین برپا شد.
 
المطوری درباره فعالیت‌های این محافل قرآنی توضیح داد که در این محافل، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، سخنرانی‌های مذهبی با عنوان «آیه و روایت» ارائه شد و سپس زیارت عاشورا و شرح برخی از فرازهای خطبه حضرت زینب(س) و مرثیه‌خوانی برای زائران برگزار شد. تصحیح سوره مبارکه حمد و توزیع هدایای متبرک میان بانوان زائر و قرائت دعای فرج امام زمان(عج) نیز بخش پایانی این محافل قرآنی بود.
 
انتهای پیام
captcha