اعلام زمان تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» در البرز
کد خبر: 3928851
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

اعلام زمان تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» در البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام والمسلمین «مجید سلمانیان» از شهدای خانطومان صبح پنج‌شنبه، ۲۴ مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرج تشییع می‌شود.

اعلام زمان تشییع شهید مدافع حرم«مجید سلمانیان» در البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام والمسلمین «مجید سلمانیان» از شهدای خانطومان صبح پنج‌شنبه، 24 مهر ماه از ساعت 9 همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت میدان شهدا تشییع خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر وی نیز از ساعت 8 الی 9 صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار خواهد شد. پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع برای خاک سپاری به امامزاده طاهرعلیه‌السلام منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز در پایان تأکید کرد: شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است، کشور ما در تمامی عرصه‌ها مدیون خون شهدای والامقام در تمامی عرصه‌ها بوده و خواهد بود، انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم یافت و امروز باید بتوانیم از ارزش‌هایی که این کبوتران خونین بال برای حفظ آن جان خود را هدیه دادند پاسداری کنیم.

یادآور می‌شود شهدای تفخص شده خانطومان امروز با حضور در مشهد مقدس مشرف به زیارت امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) شدند.

گفتنی‌است شهید والامقام حجت‌الاسلام والمسلمین «مجید سلمانیان» متولد اردیبهشت 1367، هفدهم اردیبهشت‌ماه سال 1395 در دفاع از حرم آل‌الله در خان‌طومان به شهادت رسید و پیکرش به کشور بازنگشته بود.

انتهای پیام
captcha