مجازات و پیگرد حساب‌های کاربری بحرینی‌های مخالف سازش
کد خبر: 3929104
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

مجازات و پیگرد حساب‌های کاربری بحرینی‌های مخالف سازش

وزارت کشور بحرین ضمن هشدار به منتقدان توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، از اتخاذ تدابیر قانونی علیه آنان خبر داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «الخلیج آنلاين»، اداره کل مبارزه با فساد و امنیت اقتصادی و اینترنتی وابسته به وزارت کشور بحرین، امروز سه‌شنبه، 22 مهرماه در بیانیه‌ای هشدار داد که تمام حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی را که در صدد تخریب چهره رژیم بحرین و اهانت به آن هستند، رصد می‌کند.
 
این اداره مدعی شد: چنین حساب‌های کاربری قصد انتشار فتنه و تفرقه میان افراد جامعه و همچنین تخریب چهره حکومت بحرین را دارند، لذا در خصوص مطالب مخالف قانون تدابیر قانونی اتخاذ خواهد شد.
 
«بسام محمد المعراج»، مدیرکل این اداره تصریح کرد: هدف این صفحه‌ها تفرقه‌افکنی و سیاه‌نمایی به دلیل «اعلام توافق سازش بحرین با اسرائیل» است.
 
وی با ادعای اینکه مطالب منتشره شده در این صفحه‌ها غیر قانونی است و موجب تخریب صلح و ثبات داخلی بحرین می‌شود، گفت: در صورت بازنشر و یا تبلیغ این مطالب با آنها برخورد شده و مورد مجازات و پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
 
المعراج با نسبت دادن اتهام همیشگی «تروریست بودن» به مخالفان سیاست‌های آل خلیفه گفت: پس از رصد و پیگیری حساب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی که هدف آنها فتنه‌انگیزی، تهدید امنیت و آرامش داخلی و برهم زدن بافت اجتماعی در بحرین است به این نتیجه رسیدیم که این حساب‌های کاربری از خارج کشور و توسط محکومان فعالیت‌های تروریستی که اکنون فراری هستند، مدیریت می‌شوند.
 
دستگاه امنیتی بحرین روز گذشته به جمعیت بحرینی «مقاومت علیه سازش با دشمن صهیونیستی» دستور داد تا فورا پوستری را که در مخالفت سازش با اسرائیل بر روی ساختمان جمعیت نصب شده بود، پایین آورند.
 
رژیم بحرین پس از امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی موج جدیدی از سرکوب و اعمال فشار علیه مردم این کشور را آغاز کرده که در نتیجه آن ده‌ها نفر از جوانان بحرینی بازداشت شده، و یا به مراکز پلیس احضار شده‌اند و بسیاری از آن‌ها پس از تشکیل پرونده به دادستانی تحویل داده شده‌اند که این موج همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام
captcha