سفر قریب‌الوقوع هیئت اسرائیلی به بحرین برای بررسی زمینه‌های همکاری اقتصادی
کد خبر: 3928857
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

سفر قریب‌الوقوع هیئت اسرائیلی به بحرین برای بررسی زمینه‌های همکاری اقتصادی

عضو کنست رژیم صهیونیستی از سفر قریب‌الوقوع هیئت اسرائیلی به بحرین به منظور بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «الایام»، «ایوب قرا» عضو کنست اسرائیل و وزیر پیشین مخابرات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه «الایام» بحرین اعلام کرد که به زودی در رأس هیئتی متشکل از سرمایه‌داران و تاجران اسرائیلی برای بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در بحرین به این کشور سفر خواهد کرد.
 
به گفته ایوب قرا این سفر برای بررسی زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی بحرین از جمله مواد غذایی، کشاورزی، درمان و همکاری با دانشگاه‌های بحرین صورت خواهد گرفت.
 
ایوب قرا در این مصاحبه گفت: برقراری صلح با کشورهای عربی باعث مطرح شدن موضوعات مختلف می‌شود که از جمله آنها همکاری اقتصادی و تجاری، همکاری تکنولوژیک و امنیت سایبری است.
 
وی همچنین مدعی شد: بدون شک اسرائیل به همراه کشورهای منطقه به طور واضح مورد تهدید یک دشمن مشترک (ایران) قرار گرفته‌اند و این چالشی است که باعث می‌شود اهمیت گسترش همکاری در زمینه‌های امنیتی و نظامی بین اسرائیل و بحرین مطرح شود.
 
ایوب قرا در ادامه ادعا کرد که عدم پذیرش توافق صلح از سوی رهبران فلسطینی برای تداوم قدرت خودشان است زیرا سازش با اسرائیل و حل موضوع فلسطین برای جایگاهی که دارند ایجاد خطر می‌کند و ممکن است از آنها سلب شود.
انتهای پیام
captcha