حماس: عادی‌سازی روابط باعث گستاخی صهیونیست‌ها در گسترش شهرک‌ها شده است
کد خبر: 3929658
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

حماس: عادی‌سازی روابط باعث گستاخی صهیونیست‌ها در گسترش شهرک‌ها شده است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی را باعث گستاخ شدن این رژیم و توسعه شهرک‌سازی‌های غیرقانونی آن دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس، گفت: تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری نتیجه توافقهای عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با این رژیم است.

وی افزود: ما بارها درباره عادی‌سازی روابط با این رژیم هشدار دادیم و تأکید کردیم که این اقدامات باعث گستاخ شدن صهیونیست‌ها در تشدید جنایاتشان علیه مردم فلسطین خواهد شد.

سخنگوی حماس ادامه داد: تصمیم اسرائیل ادامه دشمنی با مردم فلسطین است که در اشکال مختلف از جمله شهرک‌سازی تجلی یافته است. تداوم شهرک‌سازی ثابت می‌کند که توسعه‌طلبی با ذات رژیم اشغالگر عجین است و نشان‌دهنده سرمستی بی‌سابقه سران رژیم صهیونیستی پس از امضای توافق عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی است.
 
وی گسترش شهرک‌سازی را نتیجه تبلیغات رسانه‌ای برخی کشورهای عربی دانست که سعی می‌کنند عادی‌سازی روابط خود را با مبرا ساختن رژیم صهیونیستی و مقصر جلوه دادن فلسطینیان توجیه کنند. این تصمیم رژیم صهیونیستی دروغ بودن ادعاهای دولت‌هایی را که مدعی‌اند عادی‌سازی روابط منجر به توقف شهرک‌سازی شده است اثبات می‌کند.
 
انتهای پیام
captcha