آغاز آموزش‌های مجازی مدارس علوم دینی در کردستان
کد خبر: 3929759
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

آغاز آموزش‌های مجازی مدارس علوم دینی در کردستان

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: با شیوع روزافزون ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تعطیلی کلاس‌های آموزشی، مدارس علوم دینی استان کردستان آموزش‌های مجازی خود را آغاز کردند.

علی‌اصغر دریایی، مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا تداوم کلاس‌های آموزشی در مدارس علمیه به نوعی دستخوش تغییراتی شده است که این امر می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در این راستا و به منظور برون رفت از این وضعیت باید با استفاده بهینه از فضای مجازی و پتانسیل‌های حوزوی بتوانیم کلاس‌های آموزشی مدارس علوم دینی را برگزار کنیم.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان بیان کرد: با آغاز ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تعطیل شدن کلاس‌های آموزشی، مدارس علوم دینی استان کردستان با پیشی گرفتن از سایر استان‌های کشور آموزش‌های مجازی خود را آغاز کردند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش مجازی هیچگاه نمی‌تواند به کیفیت آموزش حضوری برسد، اعلام کرد: استفاده از پتانسیل‌های داخلی در بحث فضای مجازی باید سال‌ها قبل انجام می‌گرفت و اگر این مهم محقق می‌شد، برای مباحث آموزشی امروز هیچ مشکلی نداشتیم.

دریایی با تقدیر از تعامل و همکاری اساتید مدارس علوم دینی استان کردستان دراین زمینه یادآور شد: با ورود مدارس علوم دینی استان کردستان به فضای مجازی اساتید نیز آموزش‌های خود به صورت آنلاین در فضای مجازی را آغاز کردند.

انتهای پیام
captcha