تمسک به قرآن بهترین اقدام پدافندی در برابر دشمنان است + عکس
کد خبر: 3930173
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی طرقبه شاندیز:

تمسک به قرآن بهترین اقدام پدافندی در برابر دشمنان است + عکس

سرهنگ حسن مهدیان بیان کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)، یکی از اقدامات پدافندی در برابر تهدیدات دشمن و به ویژه تهدیدات فرهنگی است.

سرهنگ حسن مهدیان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی طرقبه شاندیز، 28 مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی طرقبه شاندیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به خادمان امنیت کشور، بیان کرد: تاکنون از قرآن برکات زیادی را در زندگی دیده‌ام و تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)، یکی از اقدامات پدافندی در برابر تهدیدات دشمن و به ویژه تهدیدات فرهنگی است.

وی تصریح کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که از قرآن و اهل بیت(ع) به عنوان یک اقدام پدافندی در برابر تهدیدات یاد می‌کنند، هرچه اقدامات ما سنجیده‌تر باشد آسیب‌پذیری ما در برابر تهدیدات کمتر می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی طرقبه شاندیز تأکید کرد: بارها در زندگی خود مشاهده کردم که تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) انسان را در برابر تهدیدات به خصوص تهدیدات فرهنگی و همچنین  تهدیدات سایبری حفظ و مصون می‌کند، ما باید بتوانیم روز به روز تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را در زندگی خود بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ سال است در نیروی انتظامی به مردم خدمت می‌کند، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال سعی کردم در این مدت ۲۶ سال خدمت همواره از قرآن و عترت جدا نباشم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم حافظ قرآن باشم و دخترم هم در زمینه قرآنی علاقه‌مند است و فعالیت دارد.

مهدیان، افزود: دخترم فاطمه زهرا حدود ۱۰ سال است که در مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیا(ص) مشغول فعالیت است و در سال گذشته نیز مقام اول کشوری نیروهای ناجا را در رشته ترتیل قرآن کسب کرد و در بخش نیروهای مسلح نیز مقام چهارم کشوری را دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در خانواده ما خودم و همسرم علاقه‌مندی به قرآن وجود دارد و یک خانواده قرآنی هستیم، دخترم نیز به فعالیت قرآنی علاقه‌مند است و یکی از بهترین لذت‌های زندگی را خواندن قرآن و شرکت در جلسات و مسابقات قرآن می‌داند و امسال با توجه به وضعیت کرونا، در حال لحظه شماری است که این بیماری تمام شود تا دوباره بتواند در جلسات حضوری قرآن شرکت کند.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha