انتقاد شدید رهبر انصارالله یمن از سازشکاران عرب
کد خبر: 3930206
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

انتقاد شدید رهبر انصارالله یمن از سازشکاران عرب

رهبر انصارالله یمن شامگاه روز دوشنبه در سخنانی از سازشکاران عرب که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، «سیدعبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن به شدت از کشورهای عربی که به توافق سازش با رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، انتقاد کرد.

وی تأکید کرد که حکام عرب در تشدید کشتار و ویرانگری کشورهای منطقه از جمله سوریه و یمن با کشور آمریکا همدست هستند.

الحوثی افزود: آمریکا و همپیمانانش در طرح‌ها و سناریوهای خود علیه منطقه، با کمک عناصر تروریستی و تکفیری مستقر در سوریه و یمن و دیگر کشورها برای مخدوش کردن چهره اسلام اقدام می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که تکفیری‌ها ساخته و پرداخته آمریکا و غرب هستند و سازمان اطلاعات غرب از جمله فرانسه در حمایت از آنها نقش بسزایی دارد.

رهبر انصار یمن با بیان اینکه غرب انحراف و شکاف بزرگی در میان مسلمان ایجاد کرده است، افزود: دشمنان از این انحراف و برای اهانت به قرآن و اسلام استفاده کرده‌اند.

الحوثی تصریح کرد: در تمدن غرب ذره‌ای رحم وجود ندارد، زیرا آنها آزادی مردم را مصادره می‌کنند و ثروت آنها را غارت و سرزمین آنها را اشغال می‌کنند، سپس دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی گفت: ترامپ به خود می‌بالد که آماده است خاک کشورهای عربی مانند جولان سوریه را مصادر کند و به دشمن صهیونیستی بدهد. این چه تمدنی است؟

رهبر انصارالله یمن افزود که در غرب زمینه را برای فساد آماده می‌کنند و با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر اکرم اسلام(ص) اهانت کنند، اما در همین غرب از جمله فرانسه، انتقاد از یهودیان صهیونیست و تشکیک درباره هولوکاست با ارائه شواهد و ادله ممنوع است و شخصی که این کار را می‌کند، محاکمه می‌شود.

وی ادامه داد: در غرب به شما اجازه می‌دهند که به اسلام و انبیاء اهانت کنید، ملحد شوید و به خداوند اهانت کنید؛ اما به شما اجازه داده نمی‌شود که به یهودی‌های صهیونیست اهانت کنید و با آنها به دشمنی برخیزید.

الحوثی با بیان اینکه در جهان، نوعی هجمه آشکار و توهین علیه پیامبر و اسلام وجود دارد، اظهار کرد: باید با سناریوی غربی برای به بردگی کشاندن و جدا کردن ما از اندیشه و اسلام مقابله کنیم.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: اگر ارتباط ما با دیانتمان حفظ شود، از قید و بند بردگی آزاد می‌شویم و در این‌صورت آمریکا، اسرائیل و دست‌نشانده‌های آنها نخواهند توانست از ما سوء استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha