قزوین در آموزش مددجویان کمیته امداد در جایگاه دوم کشوری ایستاد
کد خبر: 3930383
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

قزوین در آموزش مددجویان کمیته امداد در جایگاه دوم کشوری ایستاد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، استان قزوین با سه هزار و ۸۴۰ مورد آموزش مهارت‌های کسب و کار، رتبه دوم کشوری آموزش مددجویان در زمینه اشتغال را کسب کرد.

قزوین در آموزش مددجویان کمیته امداد در جایگاه دوم کشوری ایستاد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین، بیان کرد: یکی از رویکردهای جدی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان است.

وی ادامه داد: تحقق این مهم منوط به شناسایی توانایی مددجویان و آموزش‌های مهارت آموزی برای اشتغال متناسب با توانایی‌ها و استعدادهای نیازمندان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری استان قزوین با سه هزار و ۸۴۰ مورد آموزش مهارت‌های کسب‌وکار، رتبه دوم کشوری آموزش مددجویان در زمینه اشتغال را کسب کرد.

وی افزود: موضوع آموزش در اشتغال‌زایی تأثیر مهم و بسزایی دارد، یکی از عوامل مؤثر در پایداری اشتغال است در واقع اگر مددجو مهارت‌های موردنیاز در زمینه فعالیت خود را کسب کرده باشد به‌راحتی قادر به انجام و پیشبرد اهداف تعیین شده برای کسب توانمندی خواهد بود.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به ضرورت‌های آموزشی در حوزه اشتغال، برنامه آموزشی خود را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و مراکز معتبر آموزشی اجرا می‌کند.

وی یادآورشد: در حال حاضر برای اشتغال مددجویان حداکثر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود که در صورت اشتغال سایر مددجویان در این طرح اشتغال، به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجوی کارفرما، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha