وقفه در فعالیت‌های مؤسسه روح‌الامین به علت شیوع کرونا
کد خبر: 3930384
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

وقفه در فعالیت‌های مؤسسه روح‌الامین به علت شیوع کرونا

شیوع کرونا، همه فعالیت‌های آموزش حضوری مؤسسه روح‌الامین در شهرستان کرمانشاه را تعطیل کرد و راه‌اندازی آموزش‌های مجازی نیز نتوانست این مرکز را از وقفه کاری خارج کند.

به گزارش ایکنا، پس از شیوع ویروس منحوس کرونا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الامین کرمانشاه، همه کلاس‌های حضوری آموزش قرآن را تعطیل و به سمت  فضای مجازی سوق داد که ادامه پیدا نکرد و در حال حاضر مؤسسه بدون داشتن فضا و تا ایجاد شرایط سالم برای حضور قرآن آموزان، مجموعه برنامه‌های آموزشی را تعطیل کرده است. در شرایط کنونی، متأسفانه استقبالی از سوی قرآن‌آموزان و مربیان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی صورت نگرفته است.

شهاب نجفی، مدیر مؤسسه روح‌الامین با اشاره به برخی از فعالیت‌های قبل از این ایام گفت: مؤسسه قرآنی روح‌الامین از ابتدا در حوزه آموزش حفظ تخصصی قرآن کریم برای آقایان و بانوان در همه مقاطع سنی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) وارد شد و با ارائه پیش‌نیازهای دوره همانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و غیره به تربیت تعداد زیادی از حفاظ و مقام‌آوران مسابقات قرآن کریم اقدام کرد.

این مؤسسه قرآنی از سال 1388 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار خود را بدون وقفه تاکنون انجام داد. مرکز قرآنی روح‌الامین در هر ترم بیش از 135 قرآن‌آموز علاقه‌مند را در کلاس‌های آموزش اجزاء مختلف قرآن‌کریم تحت پوشش داشت.

وجود کرونا، مکان استیجاری مؤسسه و مشکل پرداخت هزینه، باعث غیرفعال شدن و تخلیه این مرکز از خردادماه سال جاری شده است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الامین در کرمانشاه، بلوار طاق بستان، نبش کوی 109، پلاک 2 واقع شده بود.

انتهای پیام
captcha