«الوفاق»: توافق سازش آل‌خلیفه با اسرائیل، خلاف خواسته ملت بحرین است
کد خبر: 3930431
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

«الوفاق»: توافق سازش آل‌خلیفه با اسرائیل، خلاف خواسته ملت بحرین است

معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین در تماس با رهبران مقاومت فلسطینی بر تعهد کامل مردم بحرین به آرمان فلسطین تأکید کرد و سازش دولت بحرین با رژیم صهیونیستی را برخلاف خواست و اراده مردم این کشور خواند.

به گزارش ایکنا؛ «شیخ حسین الدیهی»، معاون دبیرکل جمعیت معارض «الوفاق» بحرین در تماس‌های تلفنی جداگانه با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، «ابو احمد فواد»، معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین و «قاسم صالح»، دبیرکل کنفرانس احزاب عرب بر مواضع ثابت و اجماع ملی مردم بحرین علیه عادی‌سازی تأکید کرد.

وی در این تماس تلفنی همچنین به خشم گسترده‌ مردم بحرین از مواضع همسوی رژیم آل خلیفه با دشمنان امت بحرین اشاره کرد که آخرین مورد آن سفر یک هیئت شوم صهیونیستی به منامه و امضای توافقاتی با آنها بوده است.

الدیهی افزود: ملت بحرین هیچ اختیاری را در خصوص عادی‌سازی و برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی، به رژیم حاکم بر بحرین تفویض نکرده‌اند و اقدامات رژیم بحرین فاقد مقبولیت مردمی و قانونی هستند و خارج از دایره خواست و اراده و مواضع مردم است و با ارزش و اصول بحرینی نیز هیچ سنخیتی ندارند.

«الوفاق»: توافق سازش آل‌خلیفه با اسرائیل، خلاف خواسته ملت بحرین است

یادآور می‌شود، در مقابل طرف‌های فلسطینی نیز مواضع مردم بحرین را مورد ستایش و تقدیر قرار داده و تأکید کردند از موضع حقیقی مردم بحرین مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی و صهیونیسم و حمایت از آرمان و قضیه فلسطین با تمام امکانات، آگاهند.

انتهای پیام
captcha