برخورداری از حمایت صهیونیست‌ها در سرکوب مطالبات مردمی؛ هدف سازش بحرین با اسرائیل
کد خبر: 3944299
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
نائب‌رئیس جمعیت الوفاق بحرین بیان کرد:

برخورداری از حمایت صهیونیست‌ها در سرکوب مطالبات مردمی؛ هدف سازش بحرین با اسرائیل

معاون دبیر کل جمعیت الوفاق گفت: هدف حکومت بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برخورداری از حمایت این رژیم در سرکوب مطالبات مشروع اکثریت مردم است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از عرب امریکن نیوز، «شیخ حسین الدیهی»، معاون دبیرکل جمعیت معارض «الوفاق» بحرین در گفت‌وگو با نشریه صدی الوطن درباره فعالیت این حزب در شرایطی که دبیرکل آن در زندان است، گفت: حرکت ملت بحرین، پیوسته ادامه دارد و متوقف نمی‌شود اما از تحولات جهانی و منطقه‌ای متأثر می‌شود. اکنون همه کسانی که خواستار تغییر بوده‌اند یعنی اکثریت جمعیت بحرین همچنان بر خواسته خود پافشاری می‌کنند.
وی افزود: به زندان افتادن رهبران از جمله دبیرکل جمعیت وفاق، شیخ علی سلمان مانع از ادامه فعالیت صلح‌آمیز مخالفان نمی‌شود. 
وی ادامه داد: مطالبات مردم بحرین، خواست‌های طایفه‌ای و گروهی نیست و آنها همان چیزی را می‌خواهند که همه مردم جهان می‌خواهند یعنی آزادی دموکراسی، عدالت و عدالت اجتماعی. آنها خواستار مشارکت سیاسی هستند؛ ما کشوری را می‌خواهیم که همه در آن به صورت عادلانه و بدون تبعیض زندگی کنند.
الدیهی ادامه داد: حکومت بحرین جمعیت الوفاق و دبیرکل آن شیخ علی سلمان را به اتهام واهی توطئه علیه منافع ملی متهم می‌کند که این ادعا به کلی بی‌اساس است.
وی در ادامه گفت: موضع مردم بحرین در برابر قضیه فلسطین از ابتدا تا به امروز ثابت بوده است. ملت بحرین برای حمایت از مردم فلسطین پیشگام بوده است و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نظر مردم بحرین جنایتی نابخشودنی و غیر قابل قبول است.
صهیونیست‌های اشغالگر در سرزمین ما جایی ندارند. مردم بحرین نظر نهایی خود را از طریق تظاهرات در خیابان‌ها اعلام کردند و آن این است که صهیونیست‌ها در سرزمین پاکیزه ما جایی ندارند و ما معتقدیم که حکومت بحرین به خاطر برخورداری از پشتیبانی صهیونیست‌ها برای  مقابله با مطالبات مردمی و ادامه استبداد و فساد و سلطه خود به عادی‌سازی روابط دست زده است.
وی افزود: ما معتقدیم که آینده برای مردم است و مصلحت کشورها در حرکت به سوی دموکراسی و احترام به حقوق بشر است.
انتهای پیام
captcha