تهیه بسته‌های صوتی جذاب برای انتقال مفاهیم دینی به سنین مختلف
کد خبر: 3930866
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
بخشی‌زاده خبر داد:

تهیه بسته‌های صوتی جذاب برای انتقال مفاهیم دینی به سنین مختلف

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به نگاه ویژه این معاونت به فعالیت رادیوهای فصلی و توجه به سه اصل اطلاع‌رسانی، آموزش و تربیت، گفت: درصددیم مفاهیم دینی و قرآنی را در قالب بسته‌های صوتی در اشکالی جذاب برای سنین مختلف ارائه کنیم.

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی، در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با نگاه این معاونت به موضوعات دینی و قرآنی در دوره جدید اظهار کرد: امروزه برنامه‌ریزی رسانه‌های جهان حول سه اصل اطلاع‌رسانی، آموزش و تربیت است. یکی از مهمترین اصولی که در این رسانه به آن معتقدیم، تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است. این مسئله وظیفه ما در رسانه ملی را سنگین‌تر خواهد کرد و باید همگی به این موضوع اهتمام ورزیم.

معاون صدای رسانه ملی تصریح کرد: حول سه اصل و آنچه باید به آن اهتمام داشت به راه‌اندازی رادیوهای فصلی مانند رادیو محرم، رادیو اربعین و رادیو وحدت توجه کرده‌ایم و برنامه‌های آن را نسبت به قبل با دقتی مضاعف روی آنتن خواهیم فرستاد.

بخشی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی رادیو وحدت که برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم است، گفت: با توجه به اینکه تمامی مسلمانان در قرآن کریم به وحدت دعوت می‌شوند «يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى كَلِمَةٍ سَوَاءٍ»، با راه‌اندازی رادیو وحدت سایر ادیان را به یکپارچگی در زیر پرچم توحید دعوت می‌کنیم و حتما به عنوان رسانه‌ای دینی وظایف ویژه‌تری را خواهیم داشت. درصددیم که مفاهیم دینی و قرآنی را در قالب بسته‌های صوتی، هنری در اشکالی جذاب برای سنین مختلف ارائه کنیم.

معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه رادیو قرآن و دیگر رادیوهای معارفی نیز موفقیت‌های بسیار خوبی را در جذب مخاطب کسب کرده‌اند، گفت: این مسئله در دیگر شبکه‌های رادیویی نیز پیگیری شده و محور همه برنامه‌های آنان نیز تبیین اصول دین است که امیدواریم بتوانیم این مفاهیم را به خوبی در قالب هنر به مخاطبان تقدیم کنیم.

انتهای پیام
captcha