وقف پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان است
کد خبر: 3931013
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم:

وقف پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان است

حجت‌الاسلام حسين رواز بیان کرد: وقف در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است که یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه باقیات صالحات و پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان است.

وقف پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان استبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام حسين رواز، رئيس اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، سوم آبان‌ماه به همراه حجج اسلام رستگار، مدیر امور مساجد و سیدعلی بشیری، کارشناس فرهنگی، به مناسبت دهه وقف با حجت‌الاسلام زین‌الدین، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.


حجت‌الاسلام رواز در این دیدار با تبریک دهه وقف، گفت: وقف اثری جاودان و ماندگار است که واقف آن را به عنوان توشه و اندوخته‌ای برای آخرت و سرای جاودان خویش فراهم می‌کند. از خصوصیات این حکم، گذشت و ایثار، توجه به دیگران و دوری از خودخواهی است و نام‌گذاری آن فرصتی است که باید از آن برای تشریح مزایا، ابعاد و اهمیت وقف در جامعه اسلامی استفاده شود.


وی با اشاره به جایگاه وقف، ادامه داد: وقف در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است که یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه باقیات صالحات و پرسودترین معامله در مسیر زندگی انسان است.


در ادامه رئیس اوقاف و امور خیریه رباط کریم ضمن تشکر از حضور مسئولان به بیان گزارشی از اقدامات این مرکز پرداخت و برای همکاری و تعامل در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اعلام آمادگی کرد.


منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha