موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در کنکور سراسری
کد خبر: 3931017
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در کنکور سراسری

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از خدمات مربوط به کنکور سراسری استفاده کرده‌اند، گفت: از این تعداد، ۷۵ نفر موفق به کسب رتبه‌های زیر ۵۰۰۰ شده‌اند.

موفقیت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در کنکور سراسری

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، آرش محمدحسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت در زمینه کنکور سراسری توسط این نهاد اجرا می‌شود، اظهار کرد: خدمات خوبی در سال گذشته و امسال در این زمینه به این عزیزان ارائه شد که حاصل آن موفقیت ۷۵ نفر از دانش‌آموزان جامعه تحت حمایت در کنکور سراسری و کسب رتبه زیر ۵۰۰۰ است.

وی ادامه داد: از این جمع، ۲۵ نفر رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ و ۴ نفر نیز رتبه دورقمی کسب کرده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با یادآوری خدمات ارائه شده توسط این نهاد در آستانه کنکور، تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت بهره‌مند از این خدمات را ۴۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی در هفته‌های پایانی قبل از آزمون، با راه‌اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در استان، به این دانش‌آموزان مشاوره‌های لازم برای حفظ انگیزه و آمادگی تحصیلی و همچنین روش‌های غلبه بر اضطراب و استرس ارائه شد که نتایج به دست آمده حاکی از اثربخش بودن اقدامات کمیته امداد استان است.

محمدحسینیان تعداد فرزندان دانشجوی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را ۴۸۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: این دانشجویان از خدمات کمک هزینه تحصیلی و شهریه بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان در این زمینه به صورت بلاعوض پرداخت شده و برنامه‌ای نیز برای اعطای چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان نیازمند تحت حمایت در شرف اجراست.

انتهای پیام
captcha