استقرار آزمایشی اتوماسیون «تیم‌یار» در اتحادیه قرآنی البرز
کد خبر: 3931719
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

استقرار آزمایشی اتوماسیون «تیم‌یار» در اتحادیه قرآنی البرز

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع)، در راستای سرعت‌بخشی به مکاتبات و ارتباط بین مؤسسات، اتحادیه‌های استانی و اتحادیه کشوری، اقدام به راه‌‌اندازی اتوماسیون اداری «تیم‌یار» در استان البرز کرده است.

استقرار آزمایشی اتوماسیون «تیم یار» در اتحادیه قرآنی البرز به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اتقان، نرم‌افزار «تیم‌یار» که از هفته گذشته به صورت آزمایشی در استان البرز، راه‌اندازی شده به عنوان پل ارتباطی بین مؤسسات قرآنی با اتحادیه استانی و همچنین اتحادیه استانی و اتحادیه کشوری ایفای نقش خواهد کرد.

با استقرار این اتوماسیون در استان البرز، مؤسسات این استان، می‌توانند کاملاً آنلاین و تحت وب و به‌ صورت مستند از طریق سامانه پیگیری مطالبات مؤسسات (سامان) با اتحادیه استان، مکاتبات، ارتباطات و نامه‌نگاری‌ داشته باشند. همچنین اتحادیه این استان می‌تواند از طریق اتوماسیون اداری با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت تعامل کند.

این پروژه در فاز اول شامل بخش‌های مختلف تعیین شده است.

الف) بخش CRM یا سامانه پیگیری مطالبات مؤسسات (سامان): پوشش‌دهنده همه روندهایی است که با مشتری سر و کار دارد از جمله درخواست وام، درخواست‌های مجوز از اتحادیه، درخواست عضویت در اتحادیه و یا هرگونه بحثی که طی آن اتحادیه با مؤسسات در ارتباط است، در CRM تعریف‌ شده و پیگیری آن در هر سطح از سوی درخواست‌دهنده قابل‌ مشاهده است.

ب) بخش ثبت مکاتبات: تمامی مکاتبات به‌محض راه‌اندازی این پورتال، ثبت رسمی شده، شماره پیگیری به آن تعلق می‌گیرد و قابل‌ مشاهده ارجاعات است، مکاتبات در درون اتحادیه استان و بین اتحادیه استان با موسسات قرآنی و یا با اتحادیه کشوری، کاملاً مستند و به‌صورت پاسخگویی آنلاین و تحت وب توسط هرکدام از مسئولان قابل پاسخگویی خواهد بود.

ج) بخش اقدام: این بخش شامل مجموعه‌ای از گردش کارهایی است که هر کدام به صورت یک اقدام تعریف شده و به صورت سیستمی از سوی اتحادیه‌های استانی انجام می‌شود.

د) بخش بانک اطلاعاتی: تمامی اطلاعات مؤسسات اعم از اساسنامه، برگه ثبت شرکت‌ها، مجوز، نوع فعالیت و … ثبت شده و قابل مشاهده از سوی خود مؤسسه و اتحادیه استان است.

علاوه بر خدمات الکترونیک فوق، در صورت درخواست و اعلام نیاز استان‌ها در فاز دوم بخش‌های ذیل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

الف) بخش حسابداری: این بخش یک میز کار آنلاین و به‌روز برای پاسخگویی به همه نیازهای مالی، مالیاتی و حسابداری اتحادیه و اتحادیه‌های استانی است. این بخش ضمن کنترل عملیات مالی، بر فرآیندهای اصلی اتحادیه شامل تسهیل در عملکرد کلیه فعالیت‌های حسابداری، ثبت دقیق، یک‌پارچه و کاملا مکانیزه تمامی رویدادهای مالی و حسابداری، دریافت و پرداخت و نقدینگی تاثیر مثبت می‌گذارد.

ب) بخش کارکنان: این بخش راهکاری نظام‌مند برای سرمایه‌های انسانی است. این راهکار، مدیریت فرآیندهای پرسنلی، مانند ثبت ورود و خروج، نظارت بر مرخصی‌ها و ماموریت‌ها، نگهداری اطلاعات پرسنلی، پیاده‌سازی سیستم حقوق و دستمزد و تسهیل فرآیندهای جذب را به طور کامل مرتفع می‌نماید.

یادآور می‌شود، این نرم‌افزار پس از آزمایش عملی و اجرایی در استان البرز، در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha