یزد، دبیرخانه دانش‌آموزی اجلاس سراسری نماز شد
کد خبر: 3932084
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

یزد، دبیرخانه دانش‌آموزی اجلاس سراسری نماز شد

در راستای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در سال جاری، استان یزد به عنوان دبیرخانه دانش‌آموزی این اجلاس انتخاب شد.

یزد، دبیرخانه دانش‌آموزی اجلاس سراسری نماز شدبه گزارش ایکنا از یزد، استان یزد، دبیرخانه دانش آموزی اجلاس سراسری نماز شد.

به گفته سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد؛ بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند خانه، مدرسه، مسجد‌ و نماز» در محورها و موضوعات مختلفی از جمله مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد، آسیب‌ها، موانع و راهکارهای تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد و نقش و هم‌گرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: امسال یزد به عنوان دبیرخانه دانش آموزی اجلاس سراسری نماز تعیین شده که این دبیرخانه از دهم شهریور ماه آغاز به کار کرده و امید است با استقبال حداکثری دانش اموزان و علاقه مندان مواجه شود.

وی گفت: در راستای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، دانش آموزان می‌توانند آثار خود را تا دهم آذرماه سال جاری از طریق درگاه اجلاس نماز در تارنمای همگام به نشانی www.hamgam.medu.ir و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان و ائمه جماعات در تارنمای ستاد اقامه نماز به نشانی www.Namaz.ir بارگزاری کنند.

انتهای پیام
captcha