مراسم ١٣ آبان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3932339
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

مراسم ١٣ آبان در البرز برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم ۱۳ آبان به دلیل شیوع کرونا به صورت تجمع نمادین و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مراسم ١٣ آبان در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز پیش از ظهر شنبه، دهم آبان با تبریک هفته وحدت در خصوص هتاکی به ساحت مقدس پیامبر(ص) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ١٣ آبان که مناسبت‌ها با ولادت پیامبر اسلام مقارن شده است دشمنان اسلام و مسلمین هتاکی‌هایی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) داشته‌اند، مردم نیز با حضور در مراسم ۱۳ آبان پاسخ محکمی به یاوه‌گویان و اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) به‌ویژه رئیس‌جمهور بی‌خرد فرانسه خواهند داد و اعلام می‌کنند که هرقدر دشمنان بخواهند نور خدا و پیامبر را خاموش کنند خداوند بر فروغ نور خویش می‌افزاید.
وی با تأکید به برگزار مراسم روز ١٣ آبان به صورت تجمع نمادین افزود: ۱۳ آبان به روز ملی مبارزه با استکبارستیزی معروف شده و همه‌ساله مردم در این مراسم حضور دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز هویت اصلی این مراسم را برای مبارزه با استکبار و ستیز با مستکبرین جهانی خواند و با اشاره به تقارن روز ١٣ آبان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: در انتخابات آمریکا هرکدام از دو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات که برنده شوند و رأی حداکثری را کسب کنند، برنده اصلی جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: اگر ترامپ برنده شود این موضوع مطرح می‌شود که تهدیدها و فشارهای حداکثری وی علیه ایران، کارساز نبوده و این سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است و حتی تعبیری که امروزه دموکرات‌ها علیه جمهوری‌خواهان دارند و چماقی که بر سر ترامپ می‌زنند این است که شما نتوانستید جمهوری اسلامی ایران را مهار کنید.
ایران برنده نهایی انتخابات آمریکا
روحی‌یزدی در خصوص اینکه محور تبلیغات در جلسات مناظره انتخاباتی آمریکا، جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: هرکدام از نامزدها با روال و فرهنگ خود سعی می‌کنند آرای مردم آمریکا را جذب کنند، با این حال اگر بایدن هم رأی بیاورد نشان‌دهنده این است سیاست‌های آمریکا تأثیری نداشته و قاتل سردار محبوب دل‌ها در انتخابات شکست خورده است، در هر حالت برنده میدان ما هستیم.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها دنبال همراه‌سازی ایران با سیاست‌های خود هستند اما موفق به این امر نشدند و یکی از ایرادهایی که بایدن نسبت به ترامپ می‌گیرد این است که با خروج از برجام اهرم فشار علیه ایران را از دست داده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تقارن مناسبت‌های ۱۳ آبان را عاملی برای اهمیت این روز عنوان و بیان کرد: امسال هم چون سال‌های گذشته مراسم ١٣ آبان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به صورت تجمع نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
میدان توحید کرج میعادگاه مراسم ۱۳ آبان
وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این مراسم گفت: شاهد حضور مردم رأس ساعت ۱۵ در محل میدان توحید و خط شمالی بلوار بلال هستیم.
روحی‌یزدی در زمینه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای روز ۱۳ آبان در استان البرز اظهار کرد: ۱۰۰ گروه سرود برای اجرای برنامه به محل‌های برگزاری مراسم اعزام می‌شوند و پرچم آمریکا برای عبور خودروها از روی آن طراحی شده است.
وی گفت: برگزاری جلسات تحلیلی، استفاده از فضای مجازی، ساخت پویانمایی و موشن‌گرافی با هدف بصیرت‌افزایی از دیگر برنامه‌های استانی برای روز ۱۳ آبان هستند، همچنین آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و بسیج دانش‌آموزی یاری‌گر ما در اجرای برنامه‌های روز ۱۳ آبان هستند.
گفتنی‌است، به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا سخنران مراسم ۱۳ آبان استانی است.

انتهای پیام
captcha