ضرورت ترجمه آیات و روایات درباره فلسطین به تمام زبان‌ها
کد خبر: 3932596
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
خطیب مسجدالاقصی:

ضرورت ترجمه آیات و روایات درباره فلسطین به تمام زبان‌ها

خطیب مسجدالاقصی اهتمام به آیات قرآن و روایات اسلامی در خصوص شهر قدس و فلسطین و ترجمه آنها به تمام زبان‌های زنده دنیا را خواستار شد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین الیوم، شیخ «عکرمه صبری»‌ خطیب مسجد الاقصی، در کنفرانسی با عنوان «اولویت مسئله فلسطین در مرحله پیش رو و نقش فلسطینیان خارج از این سرزمین» که از سوی کنفرانس جوانان فلسطینی خارج از کشور در شهر استانبول ترکیه برگزار شد، درخواست کرد که آیات قرآن کریم و روایات پیامبر اسلام(ص)‌ در خصوص فلسطین به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شود تا در مورد مسئله فلسطین آگاهی‌رسانی صحیحی انجام شود.
 
وی نسبت به روایات اسرائیلیات که مبتنی بر دروغ و نیرنگ است، هشدار داد و با اشاره به عادی‌سازی برخی کشورها با رژیم صهیونیستی که اخیراً رو به افزایش است، گفت: برخی کشورهای عربی به این روایات اکتفا کرده و برای توجیه کار خود از این روایات استفاده می‌کنند.
 
صبری افزود: دوست داشتن فلسطین کافی نیست، بلکه باید به آگاهی و اندیشه‌ای رسید که مردم به آن اطمینان می‌کنند. ما تبلیغات نمی‌خواهیم. باید در چارچوبی واحد برای فلسطین کار کنیم.
 
خطیب مسجدالاقصی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها و قرار دادن فلسطین و قدس و مقدسات اسلامی در رأس همه کارها تأکید کرد و از فلسطینیان ثروتمند خارج از این سرزمین خواست تا یک درصد از اموال خود را برای داخل فلسطین اختصاص دهند.
انتهای پیام
captcha