رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان او به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست
کد خبر: 3933118
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
نماینده جنبش حماس در ایران:

رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان او به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: رژیم صهیونیستی شبیه دارویی است که تاریخ انقضایش کوتاه است، این رژیم پایان یافته است و به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت. همه کسانی که با این رژیم رابطه برقرار کرده و عادی‌سازی را در پیش گرفتند نیز با این رژیم به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهند شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، «خالد قدومی»، نماینده جنبش حماس در ایران در وبینار «مبانی و چالش‌های دینی و معنوی در مواجهه با بلایا و مصائب» خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، این نظام وحشی که خون ملت ما را ریخت و کودکان ما را کشت و خانه‌هایمان را ویران کرد، اکنون در مقابل ویروس کرونا عاجز گشته و حالت فروپاشی را تجربه می‌کند.
 
وی افزود: این رژیم‌های مستبد و خیانتکار در مقابل این جسم جامد ناتوانند و نمی‌توانند راه حل اساسی برای مقابله با آن پیدا کنند. آنها اکنون در معرض فروپاشی‌اند و علت، استبداد آنهاست.

نماینده جنبش حماس در ایران یادآور شد: وضع اقتصادی در جامعه رژیم صهیونیستی شاید بتواند برداشتی از این رژیم مستبد ارائه بدهد و ثابت کند که این رژیم‌ها، رژیم‌های کارتونی هستند. اکنون در این رژیم یک میلیون بیکار وجود دارد و 130 هزار نفر به خاطر شیوع کرونا برای بار دوم از کار اخراج شده‌اند.

وی ادامه داد: این رژیم مستبد و جنایتکار به علت ظلم و استبدادش، خداوند متعال با این ویروس از آنها انتقام گرفت. آنها به کودکان و محرومان و اهالی غزه ظلم می‌کنند. آن‌ها ظلم نموده و استبداد پیشه کردند و گمان کردند که صاحب این هستی و مسؤولان اداره این هستی هستند و هر چه بخواهند انجام می‌دهند. عدل پایه و اساس حکومت است و استبدادی که آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه ملت ما اعمال کردند سبب هلاک آنهاست.

دکتر قدومی در ادامه گفت: برخی از گروه‌های حاکم در منطقه ما متاسفانه عادی‌سازی روابط با این رژیم را بشارت می‌دهند، رژیمی که من همیشه می‌گویم رژیمی طفیلی است و نمی‌تواند بدون کمک نیروهای استکباری زنده بماند. این رژیم شبیه دارویی است که تاریخ انقضایش کوتاه است، این رژیم پایان یافته است و به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت.

وی اضافه کرد: همه کسانی که با این رژیم رابطه برقرار کرده و عادی‌سازی را در پیش گرفتند نیز با این رژیم به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهند شد. رژیم امارات و بحرین به ما می‌گویند نتانیاهو مرد صلح است؟ نتانیاهو کسی است که شبانه روز ملت فلسطین و مردم فلسطین را می‌کشد.

نماینده جنبش حماس در ایران در پایان گفت: این رژیم‌ها به امر خداوند سبحان از بین خواهند رفت چگونه؟ از طریق وحدت ما، از طریق برنامه‌هایی که می‌توانیم با هم داشته باشیم و از طریق حمایت از یکدیگر.
انتهای پیام
captcha